bartje-p Posted May 4, 2021 Share Posted May 4, 2021 Hebben jullie deze al gezien? Echt iets nieuws of weer onvervalste kopie die mee wil liften op het groene sentiment dat heerst? Groene douche Link to comment Share on other sites More sharing options...
Robgtt99 Posted May 4, 2021 Share Posted May 4, 2021 Elke DE, SE of open mes is beter voor het milieu dan de wegwerpmesjes Ik ben ook zeer milieubewust. 😎😏 Of deze goed scheert of niet, geen idee. Maar marketing doet vaak meer dan kwaliteit. Zijn wel vaker gevallen van dropshipping bekend mbt DE razors. En echt iets nieuws…. DE razors lopen al een tijdje mee 😂 Zelf zou ik voor een gerenommeerd merk gaan of eentje waar men (hier) ervaring mee heeft. sowieso gaan voor goede kwalitatieve mesjes. Hoewel deze 5-10 keer mee gaan 😏 En mocht je hem willen proberen. Bij bamboozy staat deze ook voor €14,95 te koop En iets zegt mij dat deze zomaar ook in het Verre Oosten te koop zijn Link to comment Share on other sites More sharing options...
bartje-p Posted May 4, 2021 Author Share Posted May 4, 2021 Hahah, was ook mijn gevoel hierachter. En ik was zeker niet van plan iets aan te schaffen. Zag eruit als een kloon van een Gillette King C (ongeveer). Maar omdat ze ondertussen al zoveel jaren bestaan, lijkt alles inmiddels wel een kloon van een andere krabber Link to comment Share on other sites More sharing options...
dhr K Posted May 4, 2021 Share Posted May 4, 2021 Dat is een chineze Haward die een nieuwe naam heeft gekregen bij de nederlandse verkoper: https://hawardrazorningbo.nl.aliexpress.com/store/3569027?spm=a2g0o.detail.1000061.1.c76426afLJaL7P Link to comment Share on other sites More sharing options...
JJ. Posted May 4, 2021 Share Posted May 4, 2021 37 minuten geleden, dhr K zei: Dat is een chineze Haward die een nieuwe naam heeft gekregen bij de nederlandse verkoper: https://hawardrazorningbo.nl.aliexpress.com/store/3569027?spm=a2g0o.detail.1000061.1.c76426afLJaL7P Zoek de verschillen 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
bartje-p Posted May 4, 2021 Author Share Posted May 4, 2021 wederom een lekker verdienmodel zo...... 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Barbiere di Figaro Posted May 4, 2021 Share Posted May 4, 2021 Tsja, dan kun je de verzendkosten inderdaad wel voor eigen rekening nemen.... 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts