Jump to content

Kleine projecten van de onbebaarde aap

de onbebaarde aap

Recommended Posts

Hoewel ik geen grote vingers heb had deze DS Cosmetics kwast had echt te weinig ruimte voor mijn vingers. Dat zie je op de foto's niet, maar het voelt alsof DS een kwast van 100% heeft verkleind naar 80%. Gewoon erg oncomfortabel. Ik heb de Dremel gebruikt om wat meer ruimte te maken. De kwast is verbeterd qua ergonomie. Het uiterlijk is alleen niet geweldig. Ik heb met korrel 800 geschuurd en ben daarna met een polijstschijfje en -pasta in de weer geweest. Als iemand tips heeft om het glimmend/doorzichtig te krijgen dan hoor ik dat graag.

dsbrush.jpg

P.S. Ik zal in de toekomst andere gelukte en mislukte projectjes hier delen.

• I like it 5

• 1 year later...

De eerste keer dat ik iets gepolijst heb. De Green Cult krabber is ongepolijst. Ziet er mooi uit, maar ik vind de originele greep te lang.

Mijn andere greepjes zijn allemaal glanzend dus heb ik de matte kop van de Green Cult gepolijst. Hij is nog niet klaar en perfect, maar past wel veel beter bij een glanzend greepje.

De baseplate ligt naast de topcap gelegd op de onderste foto. Zodat je de originele afwerking met het gepolijste deel kan vergelijken. 

C85134DD-6547-4918-9512-B665E218156C.jpeg

• I like it 5
  • Thanks! 1