Jump to content

Flying Eagle Carbon Giveaway !

parkos

Recommended Posts

Aangezien veel leden hier volgens mij alleen met RVS mesjes hebben geschoren, leek mij het een leuk gebaar om twee leden kennis te laten maken met carbon stalen mesjes en wel de Chinese Flying Eagle's.

Dus wil jij een pakje met Flying Eagle's proberen? Laat dan even een bericht achter. De winnaars zullen op zondag (1/12) gekozen worden dmv. random.org.

Het enige wat ik vraag is dat de winnaars zijn ervaringen hier delen op het forum.

Let op: enkel voor leden die nog nooit eerder met carbon stalen mesjes hebben geschoren en met 10 of meer posts.

Het enige wat ik vraag is dat de winnaars zijn ervaringen hier delen op het forum.

Mocht ik de winnaar zijn, dan laat ik zeker weten hoe ze bevallen. Zo rond de Kerst omdat ik dan mijn eerste DE ervaringen ga hebben (ben vlak voor Kerst jarig en krijg een leuk beginners setje hiervoor).

de volgende leden zijn ingeschreven voor de giveaway:

YdieresiS

Marcel

marzman

Harkos

ShockWave_Omega

Noxa

Snowmiss

Mocht je nog mee willen doen, laat dit dan graag morgen (1/12) voor 12.00 uur weten. Om 12.00 zal ik de namen in de randomizer gooien en de eerste en tweede plaats kunnen dan zsm. een pakje Flying Eagle's op hun deurmat verwachten.

Gefeliciteerd! Ik denk dat ik binnenkort maar een doosje van 10 Treet carbon mesjes ga proberen. Ben toch ook wel benieuwd naar carbonstaal.

Bedoel je dan de Treet Durasharp? Op zich helemaal geen verkeerde mesjes maar, uekaz!

Vanmorgen lagen de Flying Eagles bij de post. Zien er mooi uit. Helaas had ik me al geschoren met een nieuwe set up. Zie SOTD.

Ben tot zondag onderweg in Duitsland. Kom er dus niet eerder aan toe dan maandag om ze te proberen. Wordt vervolgd.

Bedankt parkos