Jump to content

Recommended Posts

Posted

Sinds ik mij scheer met een safety razor heb  scheerzeep, scheermessen etc. 

Op dit moment ondanks dat heel dure spullen ook in mijn bezit heb. 

Een uitgesproken goedkope smaak😂😅😎🤔

Favoriete krabber Edwin Jagger safety razor diffusion 36,favoriete zeep de Turkse Derby zeep. Kwastje is een Omega, ik gebruik een scheerkom van de kringloop, mesjes heb ik tientallen soorten van, maar de feather titanium zijn echt heel goed. En ook de Astra vind ik prima. 

En als ik dan klaar ben aftershave er op van de Aldi. (de groene of blauwe) 

• I like it 5
Posted

Zo is dat! Als je je daar prettig bij voelt gewoon doen. Kwaliteit hoeft echt niet duur te zijn.ik hen zepen van 20+ euro in mijn collectie,maar wekelijks gebruik ik vaak zar de goedkopere Cella rood en Proraso groen:)

Posted

Mooi toch? Toen ik begon met klassiek scheren heb ik destijds best spullen gekocht voor behoorlijke bedragen die ik al lang niet meer heb. Verkocht, weggegeven of soms op raadselachtige manier van de aardbodem verdwenen.

Vooral altijd doen waar je jezelf goed bij voelt :)

• I like it 1
Posted

Het zijn ook goede spullen. Omega varkenskwasten bv zijn uitstekend. Ik heb er een voor € 8 gekocht die niet onder doet voor chique kwasten

• I like it 2
Posted

Prima toch, het gaat erom dat je je scheert hoe jij dat prettig vindt zodat je het meeste plezier eraan beleeft en dat is voor iedereen weer anders. 

• I like it 1