Soapcollector Posted April 15, 2021 Share Posted April 15, 2021 Ik weet niet hoe het bij jullie is,maar sinds een tijdje erger ik mij groen em geel aan de grote hoeveelheid lijm op mijn DE mesjes waar ik dit voorheen met ditzelfde merk niet had. Het gaat hierbij om de Perma Sharp en de Gillette 7o clock. Ik moet heel voorzichtig pielen om het papiertje van het mesje af te krijgen.en hiervoor had ik dit nooit.herkennen jullie dit? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Executive Posted April 15, 2021 Share Posted April 15, 2021 Even de warm water kraan aan zetten en eronder houden zijn ze zo los 😉 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Levi Posted April 16, 2021 Share Posted April 16, 2021 Ik laat de lijm gewoon liggen, na een scheerbeurt is die meestal weg. Als dit je stoort kan je idem met warm water dit gewoon afspoelen. Mij stoort dit niet, Link to comment Share on other sites More sharing options...
Soapcollector Posted April 16, 2021 Author Share Posted April 16, 2021 @Levi het stoort me alleen dat ik dat papiertje er zo verdraaid lastig afkrijg :p 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
dhr K Posted April 17, 2021 Share Posted April 17, 2021 peuteren @Soapcollector 😃 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Levi Posted April 17, 2021 Share Posted April 17, 2021 Meestal krijg je het papiertje er vloeiend af. Als de mesjes al wat ouder zijn kunnen deze inderdaad wat blijven hangen, maar treur niet dit heeft geen effect op de scheerbeurt 😉😁. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Soapcollector Posted April 18, 2021 Author Share Posted April 18, 2021 @Levi dat zou best eens kunnen. Ik heb met deze merken nooit problemem had.Maar met deze batch die ik heb gekocht is het peuteren geblazen.Qua scheerresultaat wel prima hoor! 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
dhr K Posted April 18, 2021 Share Posted April 18, 2021 Nagels iets langer laten staan.....😃 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts