Jump to content

Recommended Posts

Posted

Zou geprinte ss niet te veel op gegoten ss lijken? Ik ben nog niet overtuigd, maar we zullen zien.

• I like it 1
Posted

Wie niet waagt blijft maagd maar het is de eerste 3D : ik heb wel al 3D zaken gezien maar nog nooit in stainless. Ik ga toch even de reviews volgen.

• I like it 1
Posted

Ik laat tegenwoordig enige maanden voorbij gaan voor ik beslis tenzij het natuurlijk limited is dan moet je wel een beslissing nemen. Vaak zijn de eerste reviews nogal positief gekleurd en zie je pas achteraf de mindere punten.

• I like it 1
  • Agreed 1
  • 7 months later...
  • 1 month later...
Posted
1 uur terug, Dajd94 zei:

Deze gaat zeker besteld worden als hij uit is. Al verwacht ik wel een grote stormloop. 

is niet verstandig te wachten op reviews?

• I like it 1
Posted
9 minuten geleden, Dajd94 zei:

Morgen is het dan eindelijk zover. 2C9CCB05-6DAE-4B2E-9645-58056E7FB031.thumb.jpeg.fa30b82faf9427f748ba3bafec2c7ff3.jpeg

Benieuwd welk Level je kiest! Ik gok level 5 🤔😇.

• I like it 1
Posted

In mijn collectie kan ik nog wel wat milde krabbers gebruiken, dus 5 is wat té denk ik. Waarschijnlijk ga ik voor level 2 en 4. 

• I like it 4
Posted

Misschien dat vanavond de stand ook beschikbaar komt. Maar aan de vorm van de stand te zien is het handvat hol...en dat stemt me minder enthousiast. Het mooie van de Blackbird nu vind ik ook het gewicht. Maar als ik er eentje aanschaf is dat een SB met lvl 1.

• I like it 3
Posted

@ ChrisVanMeer  www.anticatura.com

Hij verkoopt veel Blackland spullen (en REX, en Hensen, en Timeless, en dan begin ik maar niet over hun zepen en AS). Ze zitten in Slovenië dus geen douane perikelen. Ik heb zelf erg goede ervaringen met deze verkoper.

• Agreed 1
Posted

Zo, level 2,3 en stand. nu maar wachten.

11 uren geleden, ChrisVanMeer zei:

Misschien dat vanavond de stand ook beschikbaar komt. Maar aan de vorm van de stand te zien is het handvat hol...en dat stemt me minder enthousiast. Het mooie van de Blackbird nu vind ik ook het gewicht. Maar als ik er eentje aanschaf is dat een SB met lvl 1.

Zat ff de aankondiging te kijken.

level 1 = feather ASD2 / milde tech
level 2 = DE89, 34c
level 3 = volgens hem de ultieme balans
level 5 = vergelijkbaar met de blackbird

Gebruik zelf graag een Gamechanger 0.68p, Karve CB B-plaat en de Karve Overlander. Dus denk dat ik met plaat 2 en 3 wel goed zit.
Vanaf plaat 4 heb je merkbare bladefeel.

• I like it 4