Jump to content

Recommended Posts

Posted

Gister deze scheerkom ontvangen.

En zo tevreden mee dat het een review waard is.

Dus bij deze mijn 1ste review.

kosten €14 bij ome ali

Was eerst aan het kloten in een klein rvs kommetje wat niet echt een succes was. Dus op zoek gegaan naar wat anders zo kwam ik deze tegen.

Deze keramische kom is best groot en zwaar, hij ligt fijn in de hand althans bij mij ik heb grote handen. Er zit een aan de zijkant een grip (zie 2e foto) dit voorkomt dat hij uit je handen glijd. Voor de mensen met kleine handen kan hij misschien te groot/lomp zijn.

Eerst getest met Arko scheerzeep, heb wat van de stick geraspt en in de kom gedaan.

Mijn 30mm kwast goed nat gemaakt en roeren maar !

Ik werd super blij, kreeg namelijk snel en goed schuim in vergelijking met het rvs kommetje.

De ribbels in de bodem doen hun werk goed. Ook de kwast blijft daardoor goed liggen op de rand en valt niet in de kom.

2de test gedaan met proraso rood creme. En ook hiermee hetzelfde resultaat.

Er is 1 nadeel van een keramische kom als hij valt is hij stuk. Voorzichtigheid geboden maar dat geldt ook voor je krabber.

Een aanrader zeker voor dat geld !

Hopelijk kunnen jullie hier iets mee.

Op- of aanmerkingen zijn altijd welkom.

Happy shaving 😉

spacer.pngspacer.png

• I like it 4
  • Thanks! 2
Posted

Dit soort scheerkom heb je ook van hout. Gemaakt door The Goodfellas Smile. Die kan je, persoonlijk voor jullie getest, zorgeloos laten vallen. De prijs is echter niet te vergelijken 😁

• I like it 3
  • Haha 1
Posted

@JvdK

Klopt ! Die van TGS wou ik eigenlijk kopen maar was niet op voorraad toen. Daarom voor deze gekozen en tot nu toe erg tevreden en hij koste de helft minder dan die van TGS.

• I like it 1