Jump to content

Recommended Posts

Posted

Hallo allemaal,

Ik ben Alex en 33 jaar jong.

Sinds +- een half jaar bezig met wetshaving. Hiervoor gebruikte ik de wel bekende fusion cartridges.

Ik kreeg hierdoor ontzettend veel irritatie/ingegroeide haren etc. een ramp dus.

Zoals mijn naam en foto al doet voorspellen ben ik in het bezit gekomen van o.a. een Gillette executive (nalatenschap van mijn opa)

Ik was nieuwsgierig en mede door dit forum (ik lees al een tijdje mee) besloten het een kans te geven om het te gaan proberen.

Op het begin was het even wennen maar het bevalt nu uitstekend. Veel minder irritatie en geen ingegroeide haren meer !

Het zou een goedkoper alternatief moeten wezen als de cartridges... uche uche

Er is inmiddels een nieuwe hobby ontstaan en loopt al flink uit de hand.

Al vele soorten krabbers,zepen en aftershaves aangeschaft.

Hoop mede door dit forum ervaringen op te doen/uittewisselen en advies in te winnen.

Alvast een vriendelijke groet,

Alex

• I like it 3
Posted (edited)

Bedankt allen !

@Levi

Ja toevallig een testertje van iemand gekregen geweldige zeep en de geur😍. Binnenkort ga ik de zeep/aftershave/balm bestellen. 👍

Edited by Executive
  • I like it 2
Posted

Nogmaals bedankt voor het warme welkom !

@Marcel

Ik was begonnen met de King C. Gillette. Vond de executive toen nog iets te hoog gegrepen denk ik, maar inmiddels zit hij in de roulatie.

Posted

Wat een leuk forum is dit 👍

Ik had mij veel eerder aan moeten melden.

Bedankt nogmaals scheervrienden 😉

• I like it 3
  • Haha 1