Jump to content

Recommended Posts

Posted

Goedendag scheer vrienden, 

Ik vroeg me af als je nou alleen 1 krabber of straight razor (kan even de nederlandse term ervan niet vinden) of welke andere schreermes dan ook mocht kiezen welke zou dat dan zijn, ik weet niet of deze vraag al eerder is gesteld op het forum hoogst waarschijnlijk wel maar ok

Ik zelf zou dan voor de razorock game changer 0.68p open comb Jaws gaan die ik de laatse maand zowiezo vrijwel altijd gebruik die is voor mij perfect mild in gebruik maar efficiënt in resultaat (voor gevoelige huid en redelijk stugge stoppels) en met de slanke kop zeer precies in gebruik rond de neus en oren ik ben zeer benieuwd naar jullie gouden graal 😀

👍

• I like it 1
Posted

Nou deze vraag kan ik moeilijk beantwoorden🤔, ik wissel namelijk nog eens graag van krabber. 

• I like it 3
  • Haha 1
Posted

Dat is toch nog steeds de Paradigm 17-4!

(de RazoRock SS Lupo 95 is wel een leuke... of de Henson of de... 😀)

• I like it 3
  • Haha 1
Posted

Deze vraag stel ik mijzelf ook weleens, als ik denk dat mijn opa altijd een Gilette Tech gebruikte. Ik denk dat mijn antwoord nu de Gamechanger .84 OC of de Homelike Kolibri 1.30 is, maar doordat mijn techniek zich steeds ontwikkeld veranderd dit regelmatig.

Edit: Toch eentje kiezen, hmmm, Gamechanger.

• I like it 3
Posted

Zeer waarschijnlijk is dat de volgende die ik zal aanschaffen....altijd de volgende 😄

Om het nog lastiger te maken wissel ik ook tussen krabber en open mes....Dus de graal zou misschien het wisselen kunnen zijn....

Op dit moment zou ik toch voor de Tatara masamune krabber gaan en de filarmonica 14 DT open mes

• I like it 5
Posted

Er zijn er nog een paar onderweg, dus daar zal mijn graal wel bijzitten😄

Op dit moment, voor DE krabber waarschijnlijk Yates met H-plaat (maar dan is er nog mijn RAW, of zovele prettige vintage krabbers. En dan heb ik het nog niet gehad over mijn SE krabbers met de Weck of Cobra Classic of de Asylum Rx). 

Keuzes, keuzes, ik heb het er altijd lastig mee, met als resultaat dat je dan plots vaststelt dat je bijna 200 krabbers hebt

• I like it 3
  • Haha 3
Posted

Goede vraag.Zelf heb ik maar 1 safety razor en thats it. Dit komt vooral door het feit ik graag zepen en aftershaves koop :P

Mijn razor is een Timor 1354. Een prima razor voor beginners. Mild met een solide handvat. Ik denk dat ik ooit wel een andere razor probeer. Maar ik ben nu nog steeds diverse mesjes aan het proberen op deze razor.

• I like it 2
Posted

Zeker een lastige vraag. Ook ik vind het fijn om vaak te wisselen van krabber.

Als ik toch moet kiezen....

Merkur 37C /39C

• I like it 1