Soapcollector Posted March 17, 2021 Share Posted March 17, 2021 Hey allemaal, Ik gebruik nu een klein plastic bakje van de wibra voor het opschuimen (zitten wel ribbels in dus dat is wel mooi). Maar nu ik steeds beter word in het opschuimen loopt het schuim eruit en word het een zooitje in de badkamer. Nu zag in de Fine scheerkom op diverse websites staan. Heeft iemand hier ervaringen mee, of kan me een betere scheerkom aanraden? Bedankt scheervrienden! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Levi Posted March 17, 2021 Share Posted March 17, 2021 Ik heb geen ervaring met de Fine scheerkom maar voor mij persoonlijk maak ik het best schuim in de kommen van M Keramiek. Ik heb al verschillende geprobeerd en deze scoort het best. Maar ik moet wel toegeven dat die scheerkom van Fine er ook wel goed uitziet, hangt wel af hoe groot hij is. Hoe groter hoe beter. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
JvdK Posted March 17, 2021 Share Posted March 17, 2021 @Levi om de één of andere manier zijn de producten van M Keramiek niet echt makkelijk verkrijgbaar. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Levi Posted March 17, 2021 Share Posted March 17, 2021 @JvdK , ik heb de mijne gekocht via het scheerhuys en een andere via etsy. Link to comment Share on other sites More sharing options...
dhr K Posted March 17, 2021 Share Posted March 17, 2021 je moet hem rechtstreeks benaderen (via etsy bv)en dan maakt hij een voor je. Uitstekende kommen en scuttles Link to comment Share on other sites More sharing options...
Johnweggo Posted March 18, 2021 Share Posted March 18, 2021 Heb er nog een te koop in de markt. Een m keramiek scuttle 🙂 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Soapcollector Posted March 25, 2021 Author Share Posted March 25, 2021 Ik heb de Fine scheerkom vandaag voor het eerst gebruikt. De zeep die ik heb gebruikt was proraso groen. Man wat een berg schiim krijg je. Aan de review word gewerkt!! 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts