Soapcollector Posted March 15, 2021 Posted March 15, 2021 (edited) Hey scheervrienden. Ik zat net in de lijst met online gebruikers te kijken. En het valt me op dat er zo enorm veel gasten in het forum aan het lezen zijn.Gasten die ook leden zouden zijn. Ik heb hier ook een paar maanden af em toe gekeken alvorens lid te worden. Het is veel leuker om je ervaringen te delen en vragen te stellen. Ik roep hierbij de gasten op die dit lezen: word lid! Deel je ervaringen en post lekker mee! Edited March 15, 2021 by Soapcollector 5
ChrisVanMeer Posted March 16, 2021 Posted March 16, 2021 Totaal mee eens, hou er wel rekening mee dat de online webcrawlers en search engines (Google, etc) ook als "Gast" worden gemarkeerd. Daardoor heb je soms heel veel gasten tegelijk, die na een aantal minuten weer weg zijn. 2 1
Soapcollector Posted March 17, 2021 Author Posted March 17, 2021 @ChrisVanMeer Is het mogelijk om een in de lay out van het forum een oproep te maken met een leuke kreet, zodat mensen dit zien en misschien zich sneller aanmelden. Ik heb hier ook erg lang als gast rondgedwaald en veel antwoorden op mijn vragen gevonden. Nu ik lid ben vind ik dat ik dat veel eerder had moeten doen!
ChrisVanMeer Posted March 17, 2021 Posted March 17, 2021 Als jij een leuke kreet hebt, wil ik daar wel naar kijken
Recommended Posts