Soapcollector Posted March 15, 2021 Posted March 15, 2021 (edited) Het valt mij op dat er maar eem beperkte keus is in PAA zepen in de Nederlandse online scheerwinkels. Dat terwijl er nu wel een ruime keuze is in Stirling zepen. Ik zou graag PAA toppers zoals Clubguy, Diver down en Clown Fruit graag willen zien. Wat vinden jullie? Edited March 15, 2021 by Soapcollector 2
cedricvandijken Posted March 16, 2021 Posted March 16, 2021 Zit hem in de Europese goedkeuring van de zepen, elke zeep moet goedgekeurd zijn willen we deze in de EU mogen verkopen. Wij willen ze graag hebben en nemen ze ook op voorraad zodra ze zijn goedgekeurd. Naar mijn weten is het een dure aangelegenheid en is dat de reden dat ze het maar met een beperkt deel van het assortiment doen. Als we er een collectief van maken en we ze hier meer vragen naar stellen, des te eerder hebben wij ze in huis 2 3
Soapcollector Posted March 16, 2021 Author Posted March 16, 2021 @cedricvandijken dat verklaard een hoop. Bedankt voor je antwoord!!!gelukkig hebben jullie al een zeer ruime keus aan zepen en cremes 😁
Bonanza Posted March 24, 2021 Posted March 24, 2021 @cedricvandijken levering en assortiment is bij jullie prima. Mijn favoriete onlineshop 1
Recommended Posts