joostmoree Posted November 25, 2013 Posted November 25, 2013 (edited) SOTD: 26 november 2013 In mijn rotatie trof ik in het gewone verloop aan 'n Gong. Een van meer doch zo NOS dat ik deze niet zal rescalen. Als alle ERN's bijna niet te overtreffen in het gemak van stroppen; behoud van de snede en een hele zachte scheerbeurt met 2 passes. Als een stofzuigertje. En elke keer beebiekontjeglad. Een vintage gebruikte rescaled Gong volgt deze week. Groet, Joost Edited November 26, 2013 by Guest
Juul Posted November 25, 2013 Posted November 25, 2013 Bruut mes, goed luchtje, maar waar dient de duimstok precies voor?
joostmoree Posted November 25, 2013 Author Posted November 25, 2013 Beste Juul, Ik heb mijn cameraatje op een tafelstatief gemonteerd want met flitsen uit de hand op 35 cm afstand slaat alle glanzend staal door overbelichting zwart. Dus ik had wat daglicht nodig dat van een zijvenster naar binnen viel. Ik moest om het licht juist te laten vallen op het mes, een beetje kanteling van het lemmet regelen. De duimstok zorgde daarvoor. Groet, Joost
joostmoree Posted November 25, 2013 Author Posted November 25, 2013 Overigens, glad als een KKK'tje is een keer wat anders dan BBS. J
marco Posted November 25, 2013 Posted November 25, 2013 Er groeit inderdaad weinig haar op die witte puntmutsen. Alleen wel raar scheergerei, zo'n brandend kruis........
joostmoree Posted November 25, 2013 Author Posted November 25, 2013 Heel geestig Marco! Ik had het overigens met de afko niet over de Ku K.Klan maar over de smoothness van het KanarieKuikenK.tje. Wat daar ook van zij. . . . Joost
Juul Posted November 25, 2013 Posted November 25, 2013 Misschien heel gek, maar bij het zien van die duimstok dacht ik dat je daar je bakkebaarden mee uitlijnt!
marco Posted November 25, 2013 Posted November 25, 2013 Heel geestig Marco!Ik had het overigens met de afko niet over de Ku K.Klan maar over de smoothness van het KanarieKuikenK.tje. Wat daar ook van zij. . . . Joost dat had ik begrepen ja. maar als iemand kkk als afkorting gebruikt, dan roept dat bij nare grappenmakers een onbedwingbare drang op om daar een slechte grap over te maken
Recommended Posts