Jump to content

Recommended Posts

Posted

Als je een aardige verzameling scheerzepen/cremes in je bezit hebt, moet er vast een exemplaar tussen zitten die je al in eeuwen niet gebruikt hebt.

Misschien omdat de geur of de kwaliteit je tegen vallen.

Voor mij is dat de Extro Cosmesi Bay Rum

https://cdn.shopify.com/s/files/1/0730/8891/products/extro-cosmesi-extro-cosmesi-bay-rum-shaving-cream-shaving-time-15102825922602_2048x.jpg?v=1599002490

Qua kwaliteit vind ik het zeker een 9, maar de "herbal" geur staat met totaal niet aan.

Ik had eigenlijk iets meer gehoopt op de clubman pinaud bay rum geur.

Welke zeep/creme staat bij jou stof te happen??

Posted

Geen als ik een zeep niet wil / minder graag gebruik dan verkoop/ruil/geef ik hem door aan een ander.

• Thanks! 1
Posted

Heel veel TOBS potten, alle Black Ship Grooming potten + aftershaves. Alle Wickham potten, TFS komt eigenlijk ook niet aan bod.

Wel eens geprobeerd het zooitje te verkopen, maar a) ik haat verzenden dus heb liever dat men het ophaalt, met daarbij b) ik woon in Groningen.

• Thanks! 1
Posted

@Soapcollector bv razorack black bay, kreeg ik na een paar keer gebruiken jeuk van. En zepen met kaneel kan ik ook niet tegen.  Verder kreeg ik een droge huid van de proraso zepen.

@ChrisVanMeer En Groningen is altijd verder dan andersom he? 

• I like it 1
Posted

Pereira geeft mij geen goede schuim. Ik gebruik hem om kwasten in te werken. Wickham en TGS heb ik opzij gezet. t.z.t. geef ik die cadeau aan iemand

Posted

Voorlopig staat mijn Noble Otter Orbit opzij. De kwaliteit en geur is fantastisch maar ik gebruik deze enkel bij lekker warm weer om wat verkoeling te hebben. De rest van de zepen komen hier en daar wel aan bod. De ene wat meer dan de ander natuurlijk.

• I like it 1
  • 2 weeks later...
Posted

Ik gebruik door de weeks vaak frisse geuren, en ik het weekend switch ik altijd naar de wat warmere geuren. Ik merk dat een frisse zeep mij echt goed doet voor of na de dag werken.

• I like it 2