Soapcollector Posted March 9, 2021 Posted March 9, 2021 Hallo. Ik ben zelf dol op de Cella rood scheerzeep. Heeft iemand de Cella 1kg blok. Ik vroeg me af of deze anders is qua werking en geur. En ik hoe ga je in hemelsnaam om met zon groot blok?? Thanks!!! 1
sandorfi Posted March 9, 2021 Posted March 9, 2021 Geen ervaring mee maar dit is wat ik zoal op het internet lees: Na paar jaar verkleurt de zeep iets en vermindert de geur.. Daarom breken de meesten iets af om meteen te gebruiken. De rest gaat in een vacuum-zak in de frigo of diepvries. 1
bartje-p Posted March 9, 2021 Posted March 9, 2021 Of verdelen onder andere kandidaten.... mocht er iemand nog ergens een slordige kilo hebben liggen... ik wil je er graag voor een klein deel vanaf helpen 1
Soapcollector Posted March 9, 2021 Author Posted March 9, 2021 2 uren geleden, beepee1972 zei: Of verdelen onder andere kandidaten.... mocht er iemand nog ergens een slordige kilo hebben liggen... ik wil je er graag voor een klein deel vanaf helpen Hahah! Thats the spirit. Ik doe al een eeuwigheid met de Cella 150gr. Voor kappers is het misschien een goede uitkomst.:p 1
MacMarty89 Posted June 25, 2021 Posted June 25, 2021 Ik reageer maar even, want ik heb ervaring met zowel de 'gewone' Cella als de Cella van 1 kg. Ik vind dat de 1 kg-versie beter schuim maakt. De 'gewone' Cella is korreliger en wordt in mijn beleving juist sneller bruin. Ik snijd altijd zo'n blokje af en knal dat in een 'gewone' Cella tub. Werkt fantastisch, een van mijn favoriete zeepjes. 3
Soapcollector Posted August 6, 2021 Author Posted August 6, 2021 @MacMarty89 Leuk om jou evaringen te lezen, Cella is echt een blijvertje voor mij
Recommended Posts