JordyB Posted June 25, 2013 Posted June 25, 2013 Dag heren (ik neem niet aan dat er veel vrouwen komen), Ook ik ben sinds een paar weken begonnen met klassiek scheren, DE scheren wel te verstaan. El cheapo begonnen met scheerschuim van de AH (Kwam bij kassa als beste uit de bus, woord-grapje) En via MP een Wilkinson Classic gekocht voor het bedrag van 2,50. Na 3 scheerbeurten stopte het verhaal. Want mijn gezicht lag goed open. Gevolg was goed spul te kopen. Dus via total-shave.nl een kwast, proraso en wat testmesjes gekocht. En sindsdien gaat het een stuk beter. Weinig "ongelukjes" meer en voelt echt veel beter aan. Ik wordt alleen wel erg hebberig van alle websites en wil veel verschillende zepen gebruiken. Helaas is het potje van Proraso nog lang niet op. Oww ik kom btw via Fok op dit forum. Mvg Jordy
Marcel Posted June 25, 2013 Posted June 25, 2013 Welkom JordyB! Veel plezier hier en maar je geen zorgen die hebberigheid is velen hier niet vreemd
Frans Posted June 25, 2013 Posted June 25, 2013 Hallo Jordi, Veel plezier op dit forum en zoals Marcel al schrijft, hebberigheid hoeft geen slechte eigenschap te zijn en is (bijna) niemand echt vreemd
ocellaris Posted July 1, 2013 Posted July 1, 2013 welkom Jordy, Heb mijn eerste spul ook bij deze webshop gekocht. Goede shop! Heb je er ook een Parker gekocht?
Recommended Posts