Jump to content

Recommended Posts

Posted

Zijn er leden die de GEM single edge messen gebruiken? En wat zijn jullie bevindingen hieromtrent? Ik zou eventueel een Blackland Sabre aankopen maar het enige die mij wat in twijfel trekt zijn de messen. Zijn deze scherp genoeg? Hoeveel keer kan je hiermee scheren? Waar koop je ze het best want ze zijn niet overal beschikbaar. Ik hoor graag jullie reacties! 

Posted

Ik heb er indertijd gekocht bij Connaught voor een Phoenix Starling. Krabber is mij niet erg bevallen en is alweer de deur uit. Verder ook gebruikt in de 3D geprinte TNSSER. Redelijk, maar niet sensationeel.

• Thanks! 1
Posted

Ik koop  ze ook bij Connaught, werken prima in de oudere single edge modellen, 10 - 12 beurten doe ik met eentje. Dat gezegd zijnde de Sabre heb ik gehad met beide plaatjes en beviel me echt niet, kon me er absoluut niet goed mee scheren. Maar er zijn genoeg mensen die het wel een prima krabber vinden.

• Thanks! 1
Posted

De Sabre vind ik wel vet qua uitstraling maar toch ergens zit ik te twijfelen om hem al dan niet aan te schaffen. Hier en daar al wat reviews gelezen en velen spreken positieve woorden erover maar ik vind het moeilijk inschatten. Dank voor je mening @Snuff. Mocht er nog leden deze krabber in het bezit hebben en die hem eventueel willen uitlenen dan stel ik mij graag kandidaat en ben ik bereid de kosten voor verzending betalen.

Posted

Ik heb de sabre krabber net nieuw. Nu 10x mee geschoren met de GEM mesjes. Tot dusver bevalt het goed. Eerst eens kijken tot hoevaak ik de mesjes kan gebruiken.  En dan ook een beter oordeel over de krabber icm het mesje. 

• I like it 2