bartje-p Posted February 23, 2021 Posted February 23, 2021 Via @Jurre en denk ik ook via @onno een tijdje terug in het bezit gekomen van deze zeep. Nu heb ik nog niet zo gek lang ervaring met zepen, maar deze was ik nog niet eerder tegengekomen (hier of elders). Maar na wat initiële terughoudendheid, moet ik bekennen - zeker nu de temperaturen weer wat oplopen - dat ik toch wel erg gecharmeerd ben van deze zeep. Zowel wat geur betreft, maar nog (veel) meer wat verzorging en gevoel betreft. Erg fijne zeep, die dus lekker hier blijft en in de roulatie mee gaat. Dus @Jurre bedankt, ga hem zeker vaker met plezier gebruiken. Summer break soaps 4
ChrisVanMeer Posted February 23, 2021 Posted February 23, 2021 Ik heb toen o.a. deze voor de maker mogen fotograferen. 3
Soapcollector Posted March 5, 2021 Posted March 5, 2021 Ik heb even op de link geklikt. Moet zeggen dat het geur profiel mij erg aanspreek. Fruitig geurende zepen zijn mijn favoriet. Ik had zal het onthouden mocht ik eens een grote bestelling uit de USA willen plaatsen( ik wil ook nog steeds de PAA clubguy hebben ). Bedankt voor je review! 2
bartje-p Posted March 5, 2021 Author Posted March 5, 2021 Helaas heb ik deze week afscheid genomen (meer: moeten nemen ), omdat deze in een ruil meegegaan is. Maar zeker de moeite waard, zou hem graag nog eens tegen komen en gebruiken. 1
bartje-p Posted July 14, 2021 Author Posted July 14, 2021 hierop nog even terugkomend. Als iemand hier nog vanaf wil, en bijv. wil ruilen tegen een EJ best badger kwast.... hou ik me aanbevolen 1
Recommended Posts