Tony Geplaatst: 16 februari Delen Geplaatst: 16 februari Deze verloting is voorbehouden aan beginners op dit gebied wel zal je al een tijdje volwaardig lid moeten zijn van het forum Voor Het onderhoud zal je zelf op zoek moeten naar een strop mocht het mes minder scherp worden dan zal ik hem zonodig bijslijpen Tegen portokosten Gold Dollar 66 9 Link naar bericht Delen op andere sites
Levi Geplaatst: 16 februari Delen Geplaatst: 16 februari Heel leuk initiatief! 2 Link naar bericht Delen op andere sites
beepee1972 Geplaatst: 16 februari Delen Geplaatst: 16 februari Quote Ik doe niet mee, maar wel weer een super initiatief! 1 Link naar bericht Delen op andere sites
Joost Geplaatst: 16 februari Delen Geplaatst: 16 februari Mag ik meedoen? Link naar bericht Delen op andere sites
Tony Geplaatst: 16 februari Auteur Delen Geplaatst: 16 februari Je bent de eerste @Joost 1 Link naar bericht Delen op andere sites
Mathieu Geplaatst: 16 februari Delen Geplaatst: 16 februari @ Tony als er nu veel animo komt ik heb 2 GD208's liggen en wil dan wel 1 naar je sturen om te slijpen zodat er nog 1 beschikbaar is. 3 Link naar bericht Delen op andere sites
dhr K Geplaatst: 16 februari Delen Geplaatst: 16 februari Prachtig initiatief @Tony !!! Link naar bericht Delen op andere sites
Marcel1818 Geplaatst: 16 februari Delen Geplaatst: 16 februari Leuk initiatief, Ik zou ook graag meedoen. Link naar bericht Delen op andere sites
Tony Geplaatst: 16 februari Auteur Delen Geplaatst: 16 februari 41 minuten geleden, Mathieu zei: @ Tony als er nu veel animo komt ik heb 2 GD208's liggen en wil dan wel 1 naar je sturen om te slijpen zodat er nog 1 beschikbaar is. Dank je @Mathieu, zal ik zeker zonodig gebruik van maken. Link naar bericht Delen op andere sites
Tony Geplaatst: 20 februari Auteur Delen Geplaatst: 20 februari Hierbij heeft@Joost de Gold Dollar 66 verloting gewonnen Zodra ik je adresgegevens heb gaat hij onderweg Link naar bericht Delen op andere sites
dhr K Geplaatst: 20 februari Delen Geplaatst: 20 februari @Joostveel plezier met het mes. geniet ervan! 1 Link naar bericht Delen op andere sites
Joost Geplaatst: 20 februari Delen Geplaatst: 20 februari Woohoo! Dat wordt dan mijn eerste echte straight razor. Tijd om te orienteren op het gebied van strops e.d. Ik stuur je mijn gegevens @Tony. Ik moet zeggen dat ik wel meer deelnemers had verwacht... 2 Link naar bericht Delen op andere sites
Tony Geplaatst: 20 februari Auteur Delen Geplaatst: 20 februari @JoostDat viel mij ook een beetje tegen, maar als ik er over nadenk dan zijn de meeste leden al voorzien voor zover zij hierin geïnteresseerd zijn. ik stuur hem je maandag op stroppen kan je in eerste instantie ook wel met een strook stof van een oude spijkerbroek doen 1 Link naar bericht Delen op andere sites
Joost Geplaatst: 20 februari Delen Geplaatst: 20 februari Oude spijkerbroeken heb ik nog genoeg. Bedankt voor die tip! @Tony Link naar bericht Delen op andere sites
Albert61 Geplaatst: 21 februari Delen Geplaatst: 21 februari Als we jou niet hadden Tony.. 2 Link naar bericht Delen op andere sites
Joost Geplaatst: 23 februari Delen Geplaatst: 23 februari @TonyHij is in goede orde ontvangen! Zodra ik hem een keer heb uitgeprobeerd zie je 'm wel langskomen in de Scheerbeurt van de dag Maar eerst ga ik inlezen op hoe te stroppen e.d. Genoeg informatie daarover op dit forum te vinden. 2 Link naar bericht Delen op andere sites
Tony Geplaatst: 23 februari Auteur Delen Geplaatst: 23 februari Veel scheerplezier ermee Joost 1 Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen