Jump to content

Recommended Posts

Posted

Sinds ik met open messen bezig ben heb ik mijn strop in de badkamer opgehangen. Handig om voor het scheren te stroppen. Laats begon ik toch te twijfelen of het zo goed is om ze in de badkamer te hebben met al het vocht. De messen zijn uiteraard ergens anders. Mijn vraag is dus of het wat uitmaakt waar je je strop bewaart. Kan het kwaad in de badkamer? of maakt het niks uit?

Posted

Mijne hangen in de badkamer heb nog geen probleem gehad ermee, wel opletten dat er geen zeep of  water op komt  uiteraard

• I like it 1
Posted

Dank heren. Ik laat ze daar lekker hangen.  Dat is zolang ik geen speciale strop kamer heb...😀

Posted

altijd al in de badkamer, gezien voor gebruik ik altijd even met de  hand over de strops ga geen problemen

• I like it 1
Posted

De mijne hangen ook gewoonlijk de badkamer. Mijn messen liggen daar ook trouwens. Alleen heb ik die sinds een week in een bakje met silica liggen. 

• I like it 1
Posted

Ik heb een scheerkamer waar nu en dan gedouched wordt , maar wel goed geventileerd dus geen probleem voor strop en messen.

• I like it 1
  • Haha 1
  • 2 weeks later...
Posted

Ik heb nog geen strop, maar wanneer die komt ga ik die op zonder hangen.

Geen plek in de badkamer. Dus ik ga elders stroppen.