Jump to content

Aankoopadvies gevraagd

sandorfi
 Share

Recommended Posts

Hallo, na anderhalve maand DEscheren helemaal overtuigd.... Alles gaat prima, zit nu in de fase van allerhande soorten mesjes uitproberen om mijn rythmo-muhle.

Zepen in roulatie zijn TOBS sandalwood, proraso rood, groen en geel (wood and spice-heerlijke geur) en TFS dracaris. Tabac wordt hier zeker nog aan toegevoegd.

Nu zou ik bij 'The Alfa Men' de gunstig geprijsde splash 'Proraso red sandalwood' en 'Floid vigoroso' aankopen. en natuurlijk een vriendelijk geprijsd (max 10€-100gr) zeepje bijbestellen.

Mijn keuzes: 

• goodfellas Furiah, Inferno of Amber Fougeres
  • Razorock Tuscan oud, Plague doctor, XXX of Puros.

Welke van deze zouden jullie mij kunnen aanraden (in combo met proraso of floid aftershave) en waarom, of iets anders budgetvriendelijk (buiten cella en arko).

Bedankt alvast

Edited by sandorfi

Ik heb ooit een sample gebruikt van TGF amber fougere en die was van prima kwaliteit. Mooi glad en dik schuim.

Zover ik weet heeft Razorock veel verschillende soorten scheerzeep die bij diverse producenten vandaan komen. Ook met en zonder tallow. XXX is bv met tallow. 

Als je nog budget zeep zoekt dan is er ook zeep te krijgen van Barbieri di Figaro, geproduceerd door TFS. Doet het ook prima. Geur blijft alleen tijdens opschuimen minder aanwezig. Ik heb daar nog wel wat van staan als je interesse hebt.....

• I like it 1

Het verschil tussen die zepen is de geur. Ik kan het mis hebben maar volgens mij komen ze allemaal van dezelfde fabriek (TFS) en presteren dus ook hetzelfde. In ieder geval heb ik nooit veel verschil kunnen ontwarren. De zepen van de barbier zijn ook prima (ook TFS)

8 uren geleden, Mathieu zei:

Als je nog budget zeep zoekt dan is er ook zeep te krijgen van Barbieri di Figaro, geproduceerd door TFS. Doet het ook prima. Geur blijft alleen tijdens opschuimen minder aanwezig. Ik heb daar nog wel wat van staan als je interesse hebt.....

Graag, voorstel mag altijd via pm 😀