Jump to content

Recommended Posts

Posted

Verdient een apart draadje.  Het uiterlijk wordt niet door iedereen geapprecieerd, maar wat is deze Amerikaanse krabber goed.  Hier de "stone washed" versie met agressievere H-plaat.  Een aanrader. En in het echt vind ik deze krabber wel iets hebben.

IMG_0731[1].jpg

IMG_0732[1].jpg

IMG_0733[1].jpg

IMG_0734[1].jpg

• I like it 6
Posted

Ondanks dat een aantal buitenlandse vrienden me blijven bestoken om hem aan te schaffen houd het uiterlijk mij tegen maar nu de maker naar horens de schroefdraad heeft aangepast zodat je andere handvaatjes kan gebruiken en na het tonen van een titanium kop ..... 🧐

• I like it 1
Posted

zomaar: voor diegenen die eventueel interesse hebben in de Yates krabbers: Vannacht met Jacob gesproken en er komt een Europese verdeler maar een precieze datum is nog niet bekend, onderhandelingen zijn aan de gang. hopelijk tegen dan wat mooiere handvaatjes erbij. nog een fijne dag iedereen

• I like it 2
  • Thanks! 4
  • 1 year later...
Posted

Ik ben ook fan van de YPM 921 krabber, ik koos voor de messing variant met de korte dikke greep. Basisplaat H en Hybrid, beide scheren heel comfortabel en heel efficiënt. Deze krabber heeft ervoor gezorgd dat andere high-end krabbers de deur uit gegaan zijn. 

5A087917-7762-40D4-B181-347A592E87BC.jpeg

C62CDC59-E018-4FCB-97E4-DE35088875FE.jpeg

982924DA-ED52-4743-9C1F-DA6E6969BF96.jpeg

• I like it 4