koenfucius Posted January 28, 2021 Posted January 28, 2021 Verdient een apart draadje. Het uiterlijk wordt niet door iedereen geapprecieerd, maar wat is deze Amerikaanse krabber goed. Hier de "stone washed" versie met agressievere H-plaat. Een aanrader. En in het echt vind ik deze krabber wel iets hebben. 6
Snuff Posted January 29, 2021 Posted January 29, 2021 Ondanks dat een aantal buitenlandse vrienden me blijven bestoken om hem aan te schaffen houd het uiterlijk mij tegen maar nu de maker naar horens de schroefdraad heeft aangepast zodat je andere handvaatjes kan gebruiken en na het tonen van een titanium kop ..... 🧐 1
Snuff Posted February 3, 2021 Posted February 3, 2021 zomaar: voor diegenen die eventueel interesse hebben in de Yates krabbers: Vannacht met Jacob gesproken en er komt een Europese verdeler maar een precieze datum is nog niet bekend, onderhandelingen zijn aan de gang. hopelijk tegen dan wat mooiere handvaatjes erbij. nog een fijne dag iedereen 2 4
Levi Posted October 23, 2022 Posted October 23, 2022 Ik ben ook fan van de YPM 921 krabber, ik koos voor de messing variant met de korte dikke greep. Basisplaat H en Hybrid, beide scheren heel comfortabel en heel efficiënt. Deze krabber heeft ervoor gezorgd dat andere high-end krabbers de deur uit gegaan zijn. 4
Recommended Posts