Jump to content

Recommended Posts

Posted

Mijn eerste kennismaking met de Sterling Soap. Lavendel is een van mijn lievelingsluchtjes, en in combi met wat citrus is dit luchtje lekker aanwezig. Ik kreeg ook de goedkeuring van mijn vrouw hoe lekker het ruikt, dus dat zit ook goed 😘

Ik heb mijn mijn zakmes gewoon wat scheerzeep in de kom gedrukt en uitgespreid. Het is echt niet veel wat ik gebruikt heb. Het is een klein aardewerken kommetje.

IMG_20210121_082128509

Daarna lekker roeren en ik kreeg een kwast vol met heerlijk ruikend zeep waar ik me 3 keer uitgebreid mee heb kunnen inkwasten.

Al zou ik mijn hals nog een keer willen insmeren of een 4e ronde willen gebruiken om nog wat te fine tunen dan had dat ook nog gekund.

Na het scheren, 3 rondes, had ik niet het idee dat ik een aftershave had moeten gebruiken. Mijn huid voelde goed aan.

Dit is de kwast vol na het maken van de zeep. Ik moest wel wat extra druppels water toevoegen tijdens het roeren. Maar dat had ik al eens gelezen hier dat de zeep wel wat water kan gebruiken.

IMG_20210121_082538969

• I like it 11
Posted

Ik heb de witchhazel aftershave met deze geur is inderdaad lekker en alle stirling zepen zijn prima van kwaliteit. Hun zepen met mutton tallow zijn nog beter qua prestaties.

• I like it 2
  • ChrisVanMeer changed the title to Eerste keer Stirling Soap
  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...