pjdevos Posted November 23, 2013 Posted November 23, 2013 Toen ik gisteren thuis kwam lagen er 2 pakjes op me te wachten. Mijn nieuwe Semogue Mistura en een aantal zepen van Nanny. Meteen de zeep uit onderwerp uitgepakt en in de RVS container gedaan die ik erbij gekocht had. Het is een puck verpakt in waspapier. De zeep is zacht en makkelijk te vervormen. Hij ruikt erg lekker, diep, aardig en houterig. Precies wat je van de naam verwacht. Een paar testlathers gemaakt met de nieuwe borstel, want die moet ook even ingewerkt worden. Vanochtend dan toch ermee scheren. Het gebruikelijke ritueel van eerst douchen (heet wordt steeds lekkerder nu het kouder wordt) en daarna scheren. Ongeveer een minuutje mijn borstel geladen en daarna opschuimen. De zeep heeft wel water nodig en dat luistert niet extreem nauw. Met wat extra water wordt het schuim wat minder hard geslagen room, maar het wordt niet echt dun en waterig. De Weber DLC weer gepakt met een wat ouder Lada mesje. Het mesje is wat botter dan de Personna Supers die ik de afgelopen week heb gebruikt, maar super smooth. Na drie passes vind ik het DFS+, maar zonder enige irritatie of bloed. Top scheerbeurt. VSC Traditional balm erop (past niet helemaal met de geur, maar het is lekkere ASB). Lekker zachte huid. De borstel doet het ook goed. HIj is wel wat kleiner dan de SOC SE 2012.
Recommended Posts