Jump to content

Recommended Posts

Posted

spacer.png

Bij Stirlingsoap.com kun je samples bestellen van 1oz.

Ik wil wel eens zoiets aparts proberen, maar jullie hebben daar vast meer ervaring in.

Hoe lang doe je daar ongeveer mee?

Hoe lang is de levertijd ongeveer?

En waar moet ik het in opbergen?

Posted

De samples kun je ook bij https://shavingtime.co.uk/collections/stirling-shave-soap-samples kopen. Ze zijn weliswaar een stuk duurder maar dan heb je ze alvast iets vlugger dan uit de USA. Vanuit de USA zijn ze toch rap twee weken onderweg(minstens). Uit de UK heb ik die toch binnen de week. Met deze samples doe je toch enige tijd mee hoor. Ik weet niet hoeveel scheerbeurten ik met mijn sample gehad heb maar ik denk toch meer dan 20. Om ze op te bergen en ook om op te schuimen gebruikte ik een aluminium blik met schroefdeksel.

3742C388-2310-4BA0-BEF2-135E4D1316EA.jpeg

• I like it 1
Posted

Kijk eens bij shavedash.com> daar kan je samples van vele merken kopen. Ze zitten in Ierland dus geen gedoe met douane. Zoals @Levi zegt. bij shavingtime is sneller en hij wil ev douane kosten betalen. 

• I like it 1
Posted

Ik ben er achter gekomen dat stirlingsoap.com niet meer internationaal verstuurd. Dat doen ze nu via hun dealers.

Ik ga even kijken bij shavingtime.co.uk zoals @Levi zei. Al is de Executive Man niet meer leverbaar als sample. Er zijn vast nog wel wat keuzes over.

• I like it 1
Posted

Ik ga het idee laten varen. Shavingtime rekent 14.77 GBP voor verzending. Dat vind ik gewoon te veel voor een paar samples van 15 GBP. Ik ga niet nog meer bestellen om de verzendkosten een beetje in verhouding te laten komen en ook nog eens btw en handlingkosten van 13 euro te betalen aan PostNL voor import.

Posted

Wellicht even contact opnemen met Nederlandse leverancier(s), want die is er ook als ik het goed onthouden heb? Wellicht dat hij wat kan betekenen als hij wat moet bestellen?

• I like it 1
Posted
2 minuten geleden, beepee1972 zei:

Wellicht even contact opnemen met Nederlandse leverancier(s), want die is er ook als ik het goed onthouden heb? Wellicht dat hij wat kan betekenen als hij wat moet bestellen?

Shavingtime kijkt even na wat er aan de hand kan zijn. Het lijkt erop dat het gewicht van 4 samples een beetje aan de hoge kant is bij de beoordeling van de verzendkosten.

Hij stuurt een berichtje zodra het gefixt is.

Posted

Er worden nog een btw en handlingkosten berekend. Dat begint pas 1-7-21 en Shavingtime zou ze zelf voor hun rekening nemen. Kijk op Shavedash dat is EU en dus geen kosten. In Ned verkoopt manandshaving.nl stirling zepen, al heeft hij geen samples in het assortiment, maar je kan het hem vragen. Juan is bereid te helpen doorgaans

• I like it 2
  • 3 weeks later...
Posted

Ik heb ook samples via shavingtime besteld.

verzendkosten zijn idd wel aan de hoge kant maar met zo een sample doe je best lang mee. lang genoeg om een goede indruk van de zeep te krijgen.

Als je grote potten koopt en het is niet wat je lekker vind is het ook zonde. Als je ze dan verkoopt haal je er ook niet uit wat je er aan betaald hebt. nu kun je direct kopen wat je echt lekker vind en eventueel gelijk aftershave of balm erbij bestellen.

• I like it 2
  • 2 months later...
Posted

Ben van plan om binnenkort samples te bestellen uit Canada.

Kosten 3 euro per stuk wat vrij goedkoop is volgens mij.

Iemand ervaring met het ontvangen van buiten de EU.

Aan welke extra kosten moet ik denken ?

Wellicht zijn er meer mensen die ook samples willen, misschien dan een groepsaankoop te doen om zo de kosten weer omlaag te brengen :)

Posted

Ben er even in gedoken.

Er komt zeker 21% btw bij en inklarings/afhandelingskosten.

De verzendkosten zijn afhankelijk van het aantal samples die je zal kopen.

@sandorfi Bij interesse graag een PM met de hoeveelheid en welke soorten je dan graag zou willen hebben.

Dan zoek ik wel uit of het de overweging waard is.

Hoop dat er meer mensen hier aan mee willen doen 👍                       

Posted

Die Stirling samples kan je ook uit het VK halen en shavingtime haalt gelijk de engelse btw voor je eruit. Misschien het overwegen waard. Ook uit Engeland zal je helaas BTW en afhandelingskosten moeten betalen, en als het over de €100 is ook invoerrechten...

Posted

Ondertussen ook eens gekeken, Stirling is er idd goedkoop... Als ik alle extra's (verzending, btw, afhandelingskosten + versturen onderling) is het de moeite niet om van Canada te bestellen.

Posted

Ik ken iemand die in Canada woont zal hem eens vragen wat er mogelijk is.

Misschien kan hij het versturen zonder al die extra kosten 👍

• Thanks! 1
Posted

Hij is bereid het te versturen 😀

Omdat de kans groot is dat er toch extra kosten aan verbonden zijn, heb ik besloten het risico alleen te nemen.

Ik zit niet te wachten op gezeur met andere leden over de kosten etc.

Bedankt voor jullie begrip.

• I like it 2