sandorfi Geplaatst: 11 januari Delen Geplaatst: 11 januari Hallo, mezelf vlug voorstellen op dit forum hier... Als prille 54'er scheerde ik mij altijd met gillete cartridges en gewoon scheerschuim. Als nieuwjaarscadeau kreeg ik van de kinderen een Muhle setje met een safety razor, een scheerkwast en een kommetje.. Na wat voorzichtige pogingen ging er een hele nieuwe wereld open; dus geen gilette-toestanden meer voor mij. Nu kan de zoektocht naar betere mesjes, deftige zeep of creme enz beginnen Dit forum zal daar wel een hele grote hulp bij zijn... Ervaringen rechtstreeks van gebruikers en geen reclamepraatjes 1 Link naar bericht Delen op andere sites
ChrisVanMeer Geplaatst: 11 januari Delen Geplaatst: 11 januari Welkom op het forum! Namens de staf vanShaving Society Link naar bericht Delen op andere sites
Levi Geplaatst: 11 januari Delen Geplaatst: 11 januari Welkom! Link naar bericht Delen op andere sites
Jurre Geplaatst: 11 januari Delen Geplaatst: 11 januari Welkom! Link naar bericht Delen op andere sites
Speedy Geplaatst: 11 januari Delen Geplaatst: 11 januari Welkom op het forum! Link naar bericht Delen op andere sites
Tony Geplaatst: 11 januari Delen Geplaatst: 11 januari Welkom Link naar bericht Delen op andere sites
koenfucius Geplaatst: 11 januari Delen Geplaatst: 11 januari Welkom Link naar bericht Delen op andere sites
Bartmen Geplaatst: 11 januari Delen Geplaatst: 11 januari Welkom ! Link naar bericht Delen op andere sites
Mesmer Geplaatst: 11 januari Delen Geplaatst: 11 januari Welkom Link naar bericht Delen op andere sites
Snuff Geplaatst: 11 januari Delen Geplaatst: 11 januari welkom Link naar bericht Delen op andere sites
Mesmer Geplaatst: 11 januari Delen Geplaatst: 11 januari Staat er al iets op je wensenlijstje? Link naar bericht Delen op andere sites
dhr K Geplaatst: 11 januari Delen Geplaatst: 11 januari Welkom en veel plezier hier Link naar bericht Delen op andere sites
Johnweggo Geplaatst: 11 januari Delen Geplaatst: 11 januari Welkom Link naar bericht Delen op andere sites
de onbebaarde aap Geplaatst: 11 januari Delen Geplaatst: 11 januari Wat een leuk cadeau, welkom! Link naar bericht Delen op andere sites
Joost Geplaatst: 11 januari Delen Geplaatst: 11 januari Welkom! Link naar bericht Delen op andere sites
Mathieu Geplaatst: 12 januari Delen Geplaatst: 12 januari Welkom! Link naar bericht Delen op andere sites
Ko Eversdijk Geplaatst: 12 januari Delen Geplaatst: 12 januari Welkom goed begin van het nieuwe jaar! Link naar bericht Delen op andere sites
JvdK Geplaatst: vrijdag om 19:33 Delen Geplaatst: vrijdag om 19:33 Welkom op dit mooie forum Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen