Jump to content

Eerste post uit Heerhugowaard

Speedy
 Share

Recommended Posts

Hallo allemaal,

Ik heb een tijd alleen gelezen op dit forum. Fijn dat het een open forum is waar je ook zonder inloggen lekker informatie kunt opdoen.

Ik heb ook veel gelezen op Engelse forums, maar nu meld ik me hier aan om misschien wat ervaringen te wisselen.

Voor mijn werk zit ik regelmatig in een hotel. Soms meerdere weken voor een buitenlandse training. Op een dag zag ik een prachtig Wilkinson Sword DE pakket liggen waarvan ik dacht dat dit het mooie ogenblik was om eens rustig de tijd te gaan nemen om te scheren. Alle tijd toch in een hotel? Ik had me die dag nog nooit zo lekker geschoren. En de erbij gekocht Old Spice maakte het helemaal af.

Vanaf dat moment scheer ik me altijd met DE.

Ondertussen ook een Merkur Futur kloon in huis gehaald van ome Ali. Heerlijk ding. Het kriebelt om een echte te halen.

Ik heb wel wat moeite met het woord krabber. Alsof ik met mijn botte nagels over mijn gezocht moet krabben ofzo. Ik krab niet, ik laat mijn eeeh....krabber over mijn gezicht glijden en het loeischerpe mesje snijd de haartjes weg. Niks krabben.

Maar goed. Nu mijn scheermesjes bijna op zijn ben ik weer op zoek naar nieuwe. Via Google recensies opgevraagd en al snel kwam ik weer hier te lezen. En aangemeld dus :-)

Nu wat mesjes kiezen en ik kan weer glad door het leven.

• I like it 1

1 uur geleden, Mesmer zei:

Welkom. Is je oog al op bepaalde mesjes gevallen?

Hoi, Ik heb wat Feathers besteld omdat ik deze altijd al heb willen uitproberen.

Maar ik denk dat ik ook een assortimentje andere mildere types ga aanschaffen zoals Astra groen en blauw. Misschien ook de hier veel aanbevolen Rapira Platinum Lux.

2 uren geleden, Speedy zei:

Hoi, Ik heb wat Feathers besteld omdat ik deze altijd al heb willen uitproberen.

Maar ik denk dat ik ook een assortimentje andere mildere types ga aanschaffen zoals Astra groen en blauw. Misschien ook de hier veel aanbevolen Rapira Platinum Lux.

Huh? Geen Voskod? 😉