Jump to content

Recommended Posts

Posted

Heeft er al iemand ervaring met de Tradere van Blackland? Ik heb de Blackbird van Blackland waar ik zeer tevreden over ben en was altijd nieuwsgierig naar de Tradere. Af en toe kwam deze voorbij op Ebay, maar voor exorbitante bedragen maar nu opnieuw uitgebracht door Blackland. Niet heel goedkoop dus was benieuwd of iemand al ervaring heeft? 

• I like it 1
Posted

ik heb de originele Tradere in SB en OC gehad en toentertijd was dat zowat de beste SS krabber op de markt, de hedendaagse vraagprijzen (tot de blackland op de markt kwam) waren heel hoog waar origineel deze €185 koste. 

Posted

Ik heb er één gewonnen, de OC, en het is een prettige krabber. Lang en zwaar maar efficient en smooth. Het is nu mijn favoriet. 

• I like it 2
  • 9 months later...
  • 1 year later...
Posted

Wederom te koop (blackland geeft aan dat dit de laatste keer is). De dollarkoers is gunstiger dan de vorige keer en blackland stuurse hem op zonder verzendkosten. Met inklaring erbij zo’n 260 euro. Met een feather blade erin een fantastische krabber. 

• I like it 2