Shaving-Fritz Posted December 14, 2020 Posted December 14, 2020 Heeft er al iemand ervaring met de Tradere van Blackland? Ik heb de Blackbird van Blackland waar ik zeer tevreden over ben en was altijd nieuwsgierig naar de Tradere. Af en toe kwam deze voorbij op Ebay, maar voor exorbitante bedragen maar nu opnieuw uitgebracht door Blackland. Niet heel goedkoop dus was benieuwd of iemand al ervaring heeft? 1
Snuff Posted December 16, 2020 Posted December 16, 2020 ik heb de originele Tradere in SB en OC gehad en toentertijd was dat zowat de beste SS krabber op de markt, de hedendaagse vraagprijzen (tot de blackland op de markt kwam) waren heel hoog waar origineel deze €185 koste.
Frank Posted December 19, 2020 Posted December 19, 2020 De originele Tradere SB scheert erg goed. Wel even wennen aan het gewicht.
Hharry Posted December 23, 2020 Posted December 23, 2020 Ik heb er één gewonnen, de OC, en het is een prettige krabber. Lang en zwaar maar efficient en smooth. Het is nu mijn favoriet. 2
gaitgroot Posted October 23, 2021 Posted October 23, 2021 En hij is weer te koop bij blackland. 300 dollar met verzendkosten. Wordt mij net ff iets te prijzig. 1
Shaving-Fritz Posted October 24, 2021 Author Posted October 24, 2021 Dat is inderdaad flink aan de prijs...Misschien dat er nog eens eentje tweedehand voorbijkomt.... 1
gaitgroot Posted August 20, 2023 Posted August 20, 2023 Wederom te koop (blackland geeft aan dat dit de laatste keer is). De dollarkoers is gunstiger dan de vorige keer en blackland stuurse hem op zonder verzendkosten. Met inklaring erbij zo’n 260 euro. Met een feather blade erin een fantastische krabber. 2
Recommended Posts