Frank Posted December 13, 2020 Share Posted December 13, 2020 Hierbij een foto van mijn pot Martin de Candre "Agrumes" na 100 scheerbeurten . En dan bedoel ik scheerbeurten van 3 gangen Bij alle andere zepen die ik heb is een pot na 100 scheerbeurten voor meer dan de helft leeg. Hier rest nog 4/5 . Dit zou het bijna onwaarschijnlijk aantal van in totaal 500 scheerbeurten betekenen met één pot. Daarmee wordt deze fantastische zeep dan ook nog eens een van de goedkoopste... 7 Link to comment Share on other sites More sharing options...
ChrisVanMeer Posted December 13, 2020 Share Posted December 13, 2020 Dan kost een gemiddelde scheerbeurt met deze zeep zo'n 12 cent per beurt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
dhr K Posted December 13, 2020 Share Posted December 13, 2020 Klopt helemaal. Dat spul schuimt al als je er naar kijkt. Is bijna een erfstuk 1 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Shaving-Fritz Posted December 14, 2020 Share Posted December 14, 2020 Inderdaad een zeer zuinige scheerzeep welke ook nog eens fantastisch scheert en ruikt! Echter kan mijn huid blijkbaar niet tegen deze specifieke "Argumes" versie en heb 'm weer verkocht...Ik begreep dat meer personen hier last van hebben, blijkbaar door de stof limonene, al heb ik bij andere scheerzepen waar dit ook in zit geen last. Misschien weer eens de "original" kopen, die is ook erg fijn! 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tati1050 Posted October 9, 2022 Share Posted October 9, 2022 Ja, zeer zunig in gebruik. Ik heb een pot nu ongeveer een jaar in gebruik en is niet eens half leeg. Probleem is dat ik wat uitgekeken geraak op de geur van mijn Fougères en ook eens iets anders van MDC zou willen proberen. Zijn de kleinere potjes een optie. Heeft iemand hier ervaring mee? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Levi Posted October 10, 2022 Share Posted October 10, 2022 5 uren geleden, Tati1050 zei: Ja, zeer zunig in gebruik. Ik heb een pot nu ongeveer een jaar in gebruik en is niet eens half leeg. Probleem is dat ik wat uitgekeken geraak op de geur van mijn Fougères en ook eens iets anders van MDC zou willen proberen. Zijn de kleinere potjes een optie. Heeft iemand hier ervaring mee? Ik vind de kleine potjes niet handig om de kwast te laden. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
bartje-p Posted October 10, 2022 Share Posted October 10, 2022 9 uren geleden, Tati1050 zei: Ja, zeer zunig in gebruik. Ik heb een pot nu ongeveer een jaar in gebruik en is niet eens half leeg. Probleem is dat ik wat uitgekeken geraak op de geur van mijn Fougères en ook eens iets anders van MDC zou willen proberen. Zijn de kleinere potjes een optie. Heeft iemand hier ervaring mee? ik heb er nog een - ongebruikt - in de kast staan. Eerst andere dingen opmaken Ik kan me de reactie van @ Levi voorstellen, ze zijn wel vrij klein, zeker als je de kwast wil laden vanuit de pot. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tati1050 Posted October 10, 2022 Share Posted October 10, 2022 4 uren geleden, Levi zei: Ik vind de kleine potjes niet handig om de kwast te laden. Ja, dat vreesde ik al. Beter niet doen, dus. Link to comment Share on other sites More sharing options...
jampot Posted October 10, 2022 Share Posted October 10, 2022 En bovendien een stuk duurder per gram. Ik vind de Agrumes een hele fijne. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Soapcollector Posted October 10, 2022 Share Posted October 10, 2022 Leuk dat je deze foto met ons deelt. Zo kijk je toch weer heel anders naar een zeep. Het tegenovergestelde heb ik dan weer met PAA (de Gondolier versie). Deze gaat heel hard, doordat je veel water moet gebruiken. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts