sami Posted December 11, 2020 Posted December 11, 2020 Goededag scheer vrienden, Ik had bij een bestelling van de phoenix artisan accoutrements CAD en Gondelier potjes met zwarte deksel ipv de gebruikelijke witte weet iemand of dit andere formule heeft of dergelijks
Dajd94 Posted December 11, 2020 Posted December 11, 2020 Als het goed is kan je aan de zijkant zien welke formule het is. Als het gaat om de CK-6 formule staat dit duidelijk op de zijkant. Maar voor beide formules zijn zowel de witte als zwarte deksels in omloop.
sami Posted December 18, 2020 Author Posted December 18, 2020 Dank je voor de reaktie @Dajd94 Er staat geen CK-6 de zijkant van het deksel dus waarschijnlijk is het de oude formule die is ook goed naar mijn bescheiden mening
Soapcollector Posted March 11, 2021 Posted March 11, 2021 Ik heb mijn PAA gondolier ook met zwarte deksel met de CK1 formule. Ik heb deze ongeveer 3 maanden geleden aangeschaft. Het staat altijd op de zijkant goed aangegeven. Ik weet wel dat je in USA een betere keus hebt en dat diverse zepen zowel CK1 als CK6 worden aangeboden.
Johnweggo Posted March 12, 2021 Posted March 12, 2021 Bij ck6 staat dit groot op de zijkant van de pot. Ik heb paa ck6 witte potten met witte en met zwarte deksel. En zelfs een doorzichtige pot zwarte deksel ck6 formule.
sami Posted March 13, 2021 Author Posted March 13, 2021 Ik moet zeggen van alle zepen die ik tot nu toe heb mogen gebruiken is PAA toch wel de meest favoriete op elk gebied: prestatie, bescherming, gladheid (slickness), geur, romigheid,na verzorging en hydraterend 3
Soapcollector Posted March 13, 2021 Posted March 13, 2021 @sami Alleen zo jammer dat die aftershave zo rete duur is(maar wel subliem)!:p
sami Posted March 14, 2021 Author Posted March 14, 2021 De CAD is de eerste van PAA die ik probeerde 3 jaar terug die beviel me vanaf de eerste keer dat ik m probeerde uitstekend @Soapcollector en nog steeds is het een favoriet evenals de gondelier en de astra planeta echte aanraders 1 1
Soapcollector Posted March 14, 2021 Posted March 14, 2021 Is de CAD meer naar de vanille kant of de citrus kant? @sami ? Bedankt en een fijne zondag! De PAA zepen zijn inderdaad erg goed!
sami Posted March 15, 2021 Author Posted March 15, 2021 De CAD is een barbershop variant er zit een citrus hint in het is moeilijk te omschrijven maar zeer aangenaam het is een zeer populaire barbershop variant van PAA Als je de aftershave wat prijzig vind dan kan je american blend van fine accoutrements gebruiken die heeft exact dezelfde geurnoten en kost een paar euro minder ik gebruik deze zelf ook een heerlijke ervaring vind ik zelf
Soapcollector Posted March 15, 2021 Posted March 15, 2021 @sami kijk dat zijn de top tips!!!! Ik was van plan om deze maand mijn pre en aftershave voorraad weer eens bij te vullen. Zal eens proberen. Bedankt. P.s: en in noodgevallen hebben we altijd clubman pinaud😄
Recommended Posts