iwan073 Posted November 20, 2013 Posted November 20, 2013 Ik ben erg gecharmeerd van het uiterlijk van die iKon scheermessen. Ik zag dat shaveandmore.com er een aantal in het assortiment heeft en ik had graag van jullie gehoord wat jullie weten over deze messen. Bijvoorbeeld of ze mild zijn, of juist agressief. Zo vraag ik me bijvoorbeeld ook af wat het verschil is tussen de Shave Craft 101 en de IKON Oss? En de iKon Deluxe en de iKon Deluxe Open Comb. Hoe mild is de Deluxe en hoe agressief is de OC? Eigenlijk ben ik alleen nieuwsgierig naar deze vier.
Marcel Posted November 20, 2013 Posted November 20, 2013 En de iKon Deluxe en de iKon Deluxe Open Comb. Hoe mild is de Deluxe en hoe agressief is de OC? Ik heb geen ervaring met Ikon, maar de "gewone" Deluxe schijnt aardig agressief te zijn. De Deluxe Open Comb is milder.
iwan073 Posted November 20, 2013 Author Posted November 20, 2013 Oh? Ik dacht dat OC's over het algemeen agressiever waren dan hun CC broertjes. En hoe agressief is die CC in vergeleken met de 2013 Mühle R41?
Marcel Posted November 20, 2013 Posted November 20, 2013 Er zijn genoeg milde open comb krabbers, maar hun agressieve broertjes hebben dat beeld een beetje vertroebeld Op je 2e vraag heb ik geen antwoord helaas.
Snuff Posted November 20, 2013 Posted November 20, 2013 Voor een beschrijving van de ervaringen met een Shave Craft 101 zou ik eens kijken naar de beoordelingen van de testers die Shave and More mogelijk maakte. Een mild goed scheermes. De OC is ook mild wat je inderdaad niet zo snel zou verwachten, tot zover m'n ervaring met iKon (heb ook nog de slant gehad maar die lag me niet zo).
iwan073 Posted November 20, 2013 Author Posted November 20, 2013 Ja, dat 101 topic heb ik wel meegelezen ja. Jammer dat ik me toen niet heb ingeschreven. Wat ik me dus wel afvraag is wat het verschil is met de Oss