rdevries Posted November 9, 2020 Share Posted November 9, 2020 Het is zover. Mijn scheerkwast heeft het begeven. Elke ochtend enthousiast draaien in de scheerkom om een goede substantie zeep te maken totdat.... Nu komt deze kwast bij de lokale drogist vandaan dus was niet echt bijzonder. Nu wil ik een nieuwe scheerkwast maar dan wel een goede die een tijdje mee kan. Hebben jullie tips? Waarschijnlijk hebben jullie ook al meerdere scheerkwasten versleten. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
dhr K Posted November 9, 2020 Share Posted November 9, 2020 Misschien wel handig om een aantal keuzes vooraf te maken: Wat voor type haar wil je? wil je een grote of een kleine kwast? Wat voor budget heb je? Sop je in een kom of op je gezicht? Er bestaan nl miljoenen kwasten die nogal verschillen 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
koenfucius Posted November 10, 2020 Share Posted November 10, 2020 Wat @dhr Kzegt Toch een voorzichtig advies als het synthetisch mag (en niet te duur) - Yaqi Tuxedo of AP Shave Co (Synbad was echt een positieve verrassing). 24mm is een goeie middenoplossing qua formaat. 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
sami Posted November 10, 2020 Share Posted November 10, 2020 Ik heb zelf goede ervaringen met synthetische kwasten tegen gunstige prijzen zoals de razorock kwasten of de yaqi kwasten Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frank Posted November 10, 2020 Share Posted November 10, 2020 ja synthetisch . Niet duur en goede prestaties. Link to comment Share on other sites More sharing options...
wimbouman Posted November 18, 2020 Share Posted November 18, 2020 Op 9-11-2020 om 21:17, rdevries zei: Het is zover. Mijn scheerkwast heeft het begeven. Elke ochtend enthousiast draaien in de scheerkom om een goede substantie zeep te maken totdat.... Nu komt deze kwast bij de lokale drogist vandaan dus was niet echt bijzonder. Nu wil ik een nieuwe scheerkwast maar dan wel een goede die een tijdje mee kan. Hebben jullie tips? Waarschijnlijk hebben jullie ook al meerdere scheerkwasten versleten. Versleten? Alleen de houten handvatten zijn bij mij kwetsbaar. Mijn tip voor een bescheiden grootte: https://www.simpsonshavingbrushes.com/store/brushes/synthetic-fibre-brushes/commodore-X2-sovereign-grade-faux-ivory Maatje groter, maar geheid goed: https://vintagescent.com/product/2020-shave-nook-boar-limited-edition/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mathieu Posted January 13, 2021 Share Posted January 13, 2021 Ik maak gebruik van een synthetische kwast de razorock monster 26mm, nu na ongeveer een jaar dageljjks gebruiken nog als nieuw. Erg betaalbaar. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Daan Posted January 19, 2021 Share Posted January 19, 2021 👍 ik hoor het wel. Mooi setje om te starten. Ik vind het nog steeds fijne messen maar met de collectie die ik nu heb worden ze niet meer gebruikt. Mijn korraat heb ik een beetje met dezelfde afmetingen laten maken. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts