Lampuhkap Posted November 7, 2020 Posted November 7, 2020 En zijn er hier op het forum mensen met Mojo kwasten? En zo ja, welke? Show them off Ik ben wel benieuwd! Mijn vrouw heeft me deze geschonken met kerst: En deze heeft de vrouw: En deze recentelijk zelf aangeschaft: 1
ChrisVanMeer Posted November 7, 2020 Posted November 7, 2020 Ik had er nog nooit van gehoord. Maar zijn hybrids zijn nogal afgekeken van Dogwood Handcrafts volgens mij.
Lampuhkap Posted November 7, 2020 Author Posted November 7, 2020 Maar ik had er ook nog niet eerder van gehoord tot ik de Rich Man Shaving x Mojo Handcrafts collab kwasten tegenkwam en door William een aantal kwasten gezien had en toen ben ik eens verder gaan kijken naar zijn aanbod. Ze maken echt zulk mooi spul
koenfucius Posted November 7, 2020 Posted November 7, 2020 nog nooit van gehoord, maar ziet er wel mooi uit
Lampuhkap Posted November 7, 2020 Author Posted November 7, 2020 Ja. de prijzen zijn ook absoluut niet for everyone. Maar Black Friday is incoming, dus dat zal het wat interessanter kunnen maken voor sommige. Zijn resin handles zijn nog best betaalbaar, maar de hybrids zijn wel behoorlijk duur. UPDATE: Oeeh! Koopjestijd incoming! 1
Lampuhkap Posted February 14, 2023 Author Posted February 14, 2023 Het is even stil geweest in dit topic, maar ik kan wel eindelijk weer goed nieuws melden! Na een brand in de workshop, waar bijna alles verloren is gegaan. Hebben we nu toch het nieuws gehad dat Mojo Handcrafts weer volledig up and running is! 4
Lampuhkap Posted March 14, 2023 Author Posted March 14, 2023 Ja ja, het is weer zover! Klein dropje incoming! 2
Recommended Posts