Rudi Posted October 26, 2020 Share Posted October 26, 2020 Gents, Net even gesproken met de eigenaar van Pinnacle Grooming (www.pinnaclegrooming.com). Hij heeft heel veel zepen, en het verbaasd me dan ook dat ik nog niets van hem hier op het forum voorbij heb zien komen. Inderdaad nog niemand hier ervaring mee of toch al wel? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Johnweggo Posted October 27, 2020 Share Posted October 27, 2020 @Rudi @guy1307 heeft er veel (gehad) en weet hier vast heel veel over te vertellen. Ik heb ze zelf veel zien voorbij komen maar nooit geprobeerd. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
guy1307 Posted October 27, 2020 Share Posted October 27, 2020 Zeer goede producten, wel merendeels zwaardere geuren. althans toch de vroegere edities. Ik koop nu nog even niets meer bij hen om de simpele reden dat ik nu nog wat spulletjes in de US wil gaan kopen alvorens we op alles tax gaan moeten betalen vanaf 01 januari 2021 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
koenfucius Posted October 28, 2020 Share Posted October 28, 2020 @guy1307 bij een no deal-Brexit zal dat evenzeer gelden voor Britse producten. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts