Mathieu Posted October 19, 2020 Posted October 19, 2020 Het is me nu al 2 keer overkomen dat een nieuw voskhod mesje bot is bij 1e gebruik en 2e gebruik niet veel beter scheert. Komt dit vaker voor met voskhod mesjes of kan het liggen dat ik geopende doosjes in een badkamer kast bewaar? Wat is jullie ervaring. Viel me gisteren extra op had een week een wilkinson sword mesje gebruikt en die werd minder scherp dus een nieuw voskhod mesje gepakt en deze was zo bot dat ik met de rockweel 6s met plate 3 er niet goed door kwam (normaal geen probleem). 1
koenfucius Posted October 19, 2020 Posted October 19, 2020 Geen grote fan van Voskhod mesjes. Voor occasioneel gebruik en maximum 2 beurten 1
dhr K Posted October 20, 2020 Posted October 20, 2020 Vreemd Voshkod doet het bij mij erg goed. 3 beurten en tot nu toe allemaal scherp 1
Mathieu Posted October 20, 2020 Author Posted October 20, 2020 vandaag met zelfde setup een nieuw mesje gilette gebruikt een stuk scherper. Ik heb den ik inmiddels denk ik wel 40 voskhod mesjes gebruikt en hier ook pas recent 2x tegenaan gelopen. Wellicht een slecht doosje? Of meer vocht in de badkamer. 1
Stoppel Posted October 20, 2020 Posted October 20, 2020 Wat bij jouw mesjes het probleem is kan ik niet zeggen, ik kan alleen zeggen dat die mesjes bij mij nooit meer in huis komen. Valt door mij niet fijn mee te scheren. 2 1
BoyB Posted November 1, 2020 Posted November 1, 2020 Heb aantal jaar geleden Voshkod-mesjes gekocht en deze bevielen prima. Enige maanden geleden op internet nieuwe partij gekocht en deze bevallen in het geheel niet. Geen idee of mijn voorkeuren of mijn huid veranderd is of dat deze nieuwe serie Voshkods gewoon vanuit de verpakking al bot zijn. Na één of twee keer scheren worden ze al vervangen. Ik ga ze niet meer gebruiken 1
Mathieu Posted November 17, 2020 Author Posted November 17, 2020 Mijn mesjes had ik per 100 stuks begin van het jaar gekocht. Vorige week met succes een week lang met dezelfde geschoren. Pakje was op droge plek bewaard . 1
Ric325i Posted July 24, 2023 Posted July 24, 2023 Ff een oud topic ophalen… Wat ik zie is dat er 2 soorten pakjes zijn: 1 zonder en 1 verpakking met de woorden teflon coated Weet iemand het verschil? 1
Robgtt99 Posted July 29, 2023 Posted July 29, 2023 Ik denk dat de een teflon coated is. En de ander niet 😂 1 1
Recommended Posts