Rudi Posted October 19, 2020 Posted October 19, 2020 Ik kan deze maar moeilijk laten gaan natuurlijk. Ik heb echter 0 ervaring in het oplappen van open messen, heb amper gereedschap en schaar mezelf niet onder de handigsten der aarde, en ben ook niet geboren met een enorme hoeveelheid geduld. Met dat in het achterhoofd, is het oplappen van onderstaand mes dan iets wat ik zou moeten willen?
Frank Posted October 19, 2020 Posted October 19, 2020 Altijd proberen met die naam op je mes ! Bovendien ziet het er qua vorm ook heel interessant uit. Je ziet niet veel van die schouderloze messen en dan heb je ook nog die mooie puntvorm. In hoeverre je het 'mooier" zal krijgen weet ik niet. Daar moeten meer andere mensen met meer ervaring een uitspraak over doen. Je kunt hem misschien ook eerst (laten) slijpen en naderhand de beslissing nemen. 1
dhr K Posted October 20, 2020 Posted October 20, 2020 Zonde als je er niks mee doet. Het is een mooie mes. Misschien gewoon stapje voor stapje en met coaching van een expert er aan werken. Het hoeft niet morgen klaar te zijn toch? Sterkte ermee. Wel cool om je 'eigen merk' mes te hebben 1
Tony Posted October 20, 2020 Posted October 20, 2020 Ik zou hem een lichte poetsbeurt kunnen geven voor je en hem scheergereed kunnen maken als je dat wilt. waarbij ik zoveel mogelijk de ets met naam zou behouden natuurlijk. Dan kan je nog altijd zien wat je er mee wilt. 2 1
Recommended Posts