Jump to content

Recommended Posts

Posted

Kent iemand deze spray al? Ruikt lekker was mijn eerste reactie, "houtachtig" zullen we maar zeggen. De volgende ingrediënten ziten er o.a. in: amber, cederhout, mos, muskus, sandelhout, tonkaboon en vetiver.

Posted

ik had vroeger wel eens de "gewone" Tom Tailor edt, vond ik altijd erg lekker ruiken. Ik zag deze toevallig ook laatst in een folder ofzo, ben wel nieuwsgierig hoe deze ruikt.

Posted

Ja, duh! :roll: Zover was ik ook gekomen...

Ik wil er eerst eens aan snuffelen voordat ik besluit dat ik het ook echt ga dragen en dus tot koop over moet gaan. De lage prijs zou wel eens een indicatie voor de kwaliteit kunnen zijn, of wellicht gebrek aan...

Guest JanWinters
Posted
Ja, duh! :roll: Zover was ik ook gekomen...

Ik wil er eerst eens aan snuffelen voordat ik besluit dat ik het ook echt ga dragen en dus tot koop over moet gaan. De lage prijs zou wel eens een indicatie voor de kwaliteit kunnen zijn, of wellicht gebrek aan...

Als je echt zo ver gekomen bent, dan heb je op de website vast de storefinder gezien ;)

Posted

ik weet niet of er een winkel in den haag zit, anders is de Tom Tailor winkel in Nootdorp het dichtste bij voor jou, Treb.

Posted

Voor wat betreft de prijs vind ik hem niet heel goedkoop. Het flesje is 50ml. Maar een klein beetje goedkoper omgerekend dat Burberry Brit.