Ga naar inhoud

Een korte introductie van een nieuw lid

Aanbevolen berichten

Op 9-10-2020 om 16:11, jampot zei:

TOBS Sandelwood blijft bij mij ook een absolute favoriet qua geur. Qua prestaties iets minder, heb net wat samples besteld van andere Sandelwood geuren ter vergelijk. 

Nu ik deze wat vaker heb gebruikt en er wat aan gewend ben, moet ik eerlijk bekennen dat ik deze nu erg fijn vind ruiken, terwijl ik hem eerst juist vond stinken.
Bijzonder grappig hoe zoiets werkt. Ik ben overigens wel erg benieuwd naar jouw bevindingen t.o.v. andere Sandalwood geuren.

Op 11-10-2020 om 18:03, sami zei:

Ik heb exact hetzelfde nooit glad in de hals naar alle kanten al zou ik een kettingzaag gebruiken en duizend keer over dezelfde plek niet glad en irritatie dus ik neem nu ook genoegen met DFS en dat is prima het plezier is er niet minder onder 

Het is wellicht bij ook een gevalletje nieuwigheid en gebrek aan ervaring, ik blijf in ieder geval prutsen en proberen. Het is en blijft een geweldige manier om tot rust te komen na een drukke werkweek. Dus wat mij betreft is iedere scheerbeurt een DFS en net wat je zegt, het plezier is er niet minder om. ;) 

Op 11-10-2020 om 18:19, Daan zei:

Welkom @Thom! Komt vanzelf goed oefening baart kunst en er is veel kennis op het forum. 

ik heb ook snel last van een geïrriteerde nek. Is aan de ene kant vooral geen druk uitoefenen op je krabber en het juiste mesje er in (helaas voor ieder verschillend) voor mij werkt Wizamet super iridium erg goed. Gillet platinum is ook fijn. 

maar het is vaak erg persoonlijk dus probeer er een aantal uit! 

Mocht je wat mesjes willen hebben stuur mij even een persoonlijk bericht met je adres en stuur ik er een paar naar je op in een envelop. 

veel plezier van deze mooie hobby! 

Dankjewel @Daan, wat een vriendelijk aanbod. Ik heb toevallig de Gillette platinum besteld dit weekend (evenals de Wilkinson Sword en Parker Premium Platinum) die zal ik eerst eens gaan proberen, kijken of die beter bevallen dan de meegeleverde Feather mesjes die nu in de krabber zitten.
Mocht ik nadien eens van je aanbod gebruik willen maken, mag ik je dan alsnog een pb sturen?

Verder blijf ik lekker nieuwe zepen, mesjes en crèmes uitproberen, een hobby mag immers tijd kosten en net wat je aangeeft, oefening baart kunst :)

• Vind ik leuk 1
Link naar bericht
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.