Rudi Geplaatst: 26 september 2020 Delen Geplaatst: 26 september 2020 3 uren geleden, ChrisVanMeer zei: @Rudi die gaan je aankoopbedrag voor de aftershave terugstorten. Ze versturen geen alcohol de grens over. Wat irritant dat dat zo ingewikkeld is. Smallflower schijnt wel te versturen. Link naar bericht Delen op andere sites
dhr K Geplaatst: 26 september 2020 Delen Geplaatst: 26 september 2020 @Jan Zoethout Ik vind haar top. Ruikt stukken prettiger dan Prep (geen parafine) en voelt ook prettig op het gezicht. Ze heeft volgens mij wel kamfer, maar dat zit ook in Prep. Die 3S die jij gebruikt heb ik nooit geprobeerd en kan haar dus niet mee vergelijken. Ik gebruik haar eigenlijk alleen als pre, maar werk ook uitstekend als ASB. En, er zijn mensen die zich er mee scheren......😱 Link naar bericht Delen op andere sites
Bartmen Geplaatst: 27 september 2020 Delen Geplaatst: 27 september 2020 Omdat ik nog een pakje supermax zag liggen, denk ik even proberen als ze echt zo slecht zijn. Viel opzich wel mee Maar denk zelf dat het met 2 scheerbeurten wel ophoudt 🤔 Een promotie naar ballen scheerder zit er wel in . 4 2 Link naar bericht Delen op andere sites
koenfucius Geplaatst: 27 september 2020 Auteur Delen Geplaatst: 27 september 2020 Berkeley Custom ShaverWizamet Super IridiumYaqi Mona ExpressPannacrema Nuavia BluNivea Sensitive BalsemWat een geur, die pannacrema, heerlijk. 9 Link naar bericht Delen op andere sites
UnShaven Geplaatst: 27 september 2020 Delen Geplaatst: 27 september 2020 Razor: Timeless SS 0.95 OC Blade: Wilkinson Sword Pre-Shave: Proraso Creme Pre Barba Soap: KEPKINH Lavender Brush: AP Shave CO 30mm synbad winter handle Aftershave: Old Spice Original Aftershave: De Vergulde Hand AS balmEDT: Old Spice Original 5 Link naar bericht Delen op andere sites
Levi Geplaatst: 27 september 2020 Delen Geplaatst: 27 september 2020 Yaqi Mysterious Space 24mm 2 Band Badger Noble Otter Barrbarr Blackland Blackbird SB Feather Hi Stainless Noble Otter Barrbarr AS Heerlijke scheerbeurt, de Barrbarr zeep ruikt fantastisch maar de aftershave ruikt nog veel beter en sterker, top! Fijne zondag iedereen! 7 Link naar bericht Delen op andere sites
Rudi Geplaatst: 27 september 2020 Delen Geplaatst: 27 september 2020 Ik verbaas me dat ik hier zo weinig TFS voorbij zie komen. Ik vind het echt super goede zeep, geuren zijn misschien wat behoudend, maar wel lekker een puur. En wat is dit toch een heerlijk mes @Tony! 6 1 Link naar bericht Delen op andere sites
jos schenau Geplaatst: 27 september 2020 Delen Geplaatst: 27 september 2020 Vandaag mocht in de ring verschijnen mijn japanse Gold rex met als tegenstander mijn twee daagse baard. Eigenlijk een ongelijke strijd waarbij de baard al voor de wedstrijd kansloos was. Al in de tweede ronde was de strijd al beslist in voordeel van mijn Gold rex en de definitieve beslissing viel in de derde ronde door een knock out door mijn Gold rex. Mijn mes had hulp van , scheerzeep : Amber fougere van de goodfellas smile. Een zeer aanwezige geur ,zeker in combinatie met de AS van het zelfde merk. Maar zeker een goede geur. Scheerkwast : De onovertroffen ( beetje overdrijven) Razo rock 24 mm met barberhandle. De verzorgers troffen geen verwondingen aan op het gezicht en wisten de huid weer in conditie te brengen met kruidvat sensitive balsem en goodfellas smile After shave. Goede wedstrijd ! Glad en comfortabel. Goede zondag heren. 6 3 Link naar bericht Delen op andere sites
Jan Zoethout Geplaatst: 27 september 2020 Delen Geplaatst: 27 september 2020 SvdD 20200927. . . 3P "La Crema Prodigio". OUMO Brush LE kwast 087/102 / 4th SYN borstelkop. Mevrouw SoapZ "Scheerzeep mint" scheerzeep. Karve Christopher Bradley OC-C / Stork "Consul" greep. Wizamet Super Iridium (1). Clubman Pinaud "Lilac Vegetal" ASL. 7 Link naar bericht Delen op andere sites
Lampuhkap Geplaatst: 27 september 2020 Delen Geplaatst: 27 september 2020 Zo, vandaag 10 jaar getrouwd, dus lekker met het luchtje geschoren wat ik van de vrouw voor deze gelegenheid gekregen heb. En, geheel non-shave related, ook 10.000km op onze Panda gezet 6 Link naar bericht Delen op andere sites
Tony Geplaatst: 27 september 2020 Delen Geplaatst: 27 september 2020 Yasuki S2 fijne dag 5 Link naar bericht Delen op andere sites
ChrisVanMeer Geplaatst: 27 september 2020 Delen Geplaatst: 27 september 2020 Scheerbeurt van de Dag - zondag 27 september 2020 Klik voor een grotere versie Krabber: Blackland - Vector Mesje: Feather - Super Professional Kwast: Alpha Shaving - Outlaw - Aluminium Satin - 28mm Bulb (Syntheet) Scheerkom: Saponificio Varesino - Shaving Grail Bowl Scheercrème: Fitjar Islands - Melderskin After-Shave: Fitjar Islands - Melderskin - Balsem 7 Link naar bericht Delen op andere sites
Johnweggo Geplaatst: 27 september 2020 Delen Geplaatst: 27 september 2020 SvdD - Muhle r102 - Voskhod (1) - Maggard syntheet - Wickham 1912 Scottish Heather Zeep & asb 5 Link naar bericht Delen op andere sites
Jurre Geplaatst: 27 september 2020 Delen Geplaatst: 27 september 2020 2 uren geleden, Lampuhkap zei: Zo, vandaag 10 jaar getrouwd, dus lekker met het luchtje geschoren wat ik van de vrouw voor deze gelegenheid gekregen heb. En, geheel non-shave related, ook 10.000km op onze Panda gezet Gefeliciteerd! Link naar bericht Delen op andere sites
Daan Geplaatst: 27 september 2020 Delen Geplaatst: 27 september 2020 58 minuten geleden, ChrisVanMeer zei: Scheerbeurt van de Dag - zondag 27 september 2020 Klik voor een grotere versie Krabber: Blackland - Vector Mesje: Feather - Super Professional Kwast: Alpha Shaving - Outlaw - Aluminium Satin - 28mm Bulb (Syntheet) Scheerkom: Saponificio Varesino - Shaving Grail Bowl Scheercrème: Fitjar Islands - Melderskin After-Shave: Fitjar Islands - Melderskin - Balsem Gelukt zie ik! Heerlijke crème en asb hè? 1 Link naar bericht Delen op andere sites
Daan Geplaatst: 27 september 2020 Delen Geplaatst: 27 september 2020 Pannacrema Nuavia Nero, Blu, Verde Rockwell 6c Wizamet Black anvil Olympus walnoot Synbad 26mm 4 Link naar bericht Delen op andere sites
dhr K Geplaatst: 27 september 2020 Delen Geplaatst: 27 september 2020 @Lampuhkap Gefeliciteerd! 1 Link naar bericht Delen op andere sites
dhr K Geplaatst: 27 september 2020 Delen Geplaatst: 27 september 2020 Parker 26c PolSilver super iridium (2) ǑKU Serrano Proraso wit pre NO Barrbarr SMN Emulsione nonalcolica G beene Grey Flannel EDT Eerste keer met een NO zeep. Is ok. Prestaties zijn redelijk. Geur niet zo bijzonder, maar de grey flannel maakte het goed. 4 Link naar bericht Delen op andere sites
ChrisVanMeer Geplaatst: 27 september 2020 Delen Geplaatst: 27 september 2020 45 minuten geleden, Daan zei: Gelukt zie ik! Heerlijke crème en asb hè? Absoluut! 3 Link naar bericht Delen op andere sites
Mathieu Geplaatst: 27 september 2020 Delen Geplaatst: 27 september 2020 6 Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten