Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Goedemorgen allemaal, 

Ik was benieuwd of iemand ervaring heeft met Loris parfum. 

Soms zie ik het wel voorbij komen in een SvdD, maar kan er Verder niks over terug vinden.

Zijn dit goede replica's van de originele geuren en blijven ze lang hangen?

Groet jurre 

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik denk dat @Jan Zoethout hier degene is met de meeste ervaring met Loris. Ikzelf heb 3 luchtjes van ze.

Vandaag nog de Creed Aventus kloon gebruikt. Die ruik ik nu nog en ruikt aardig in de buurt van de originele.

Ik denk dat als je een Creed Aventus “glas” zou pakken die vullen met de Loris variant, dat menigeen ervan overtuigd zou zijn dat ze de echte geur zouden hebben.

• Vind ik leuk 1
  • Bedankt! 1
Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik heb vandaag de E13 besteld, Creed Aventus is mijn favoriete parfum. Dus ben ik heel benieuwd hoe deze ruikt. Ik heb de lijst van de parfums van Loris verkregen, als je ze wilt kan ik ze toesturen via e-mail.

• Bedankt! 1
Link naar bericht
Delen op andere sites
11 minuten geleden, Levi zei:

Ik heb vandaag de E13 besteld, Creed Aventus is mijn favoriete parfum. Dus ben ik heel benieuwd hoe deze ruikt. Ik heb de lijst van de parfums van Loris verkregen, als je ze wilt kan ik ze toesturen via e-mail.

Dit schijnt een goeie kloon te zijn:

https://www.fragrancenet.com/cologne/reyane/insurrection-ii-pure/edt#307647

Het probleem met Creed is dat hun parfum niet echt consistent niet elke batch is hetzelfde. 

• Vind ik leuk 1
Link naar bericht
Delen op andere sites

@meemai, dank voor de tip, ik zal die ook eens proberen ?. Ja het is inderdaad zo dat niet iedere batch hetzelfde is. Sommige fanatiekelingen zoeken naar bepaalde batches om volgens hun de perfecte geur te hebben. 

Link naar bericht
Delen op andere sites

Bedankt allemaal! Ga het toch maar eens proberen. 

Heb laatst een sample ontvangen van creed aventus en wat een heerlijke geur. Alleen de prijs is niet zo heerlijk.?

Nu de volgende vraag: zijn er ook scheerzepen die hier op gebaseerd zijn?

3 uren geleden, Levi zei:

die wil ik graag hebben Levi! Ik stuur je een PB!

Link naar bericht
Delen op andere sites
3 minuten geleden, Levi zei:

Er zijn veel zepen naar Creed Aventus gemaakt: Declaration Grooming Sell Out, Stirling Executive Man, Ariana & Evans Spartacus

Bedankt! Executive man vond ik erg tegenvallen. Eens kijken hoe die anderen zijn. Razorock emperor schijnt ook een aventus clone te zijn.

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 2 weken later...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.