Jurre Posted September 20, 2020 Posted September 20, 2020 Goedemorgen allemaal, Ik was benieuwd of iemand ervaring heeft met Loris parfum. Soms zie ik het wel voorbij komen in een SvdD, maar kan er Verder niks over terug vinden. Zijn dit goede replica's van de originele geuren en blijven ze lang hangen? Groet jurre
ChrisVanMeer Posted September 20, 2020 Posted September 20, 2020 Ik denk dat @Jan Zoethout hier degene is met de meeste ervaring met Loris. Ikzelf heb 3 luchtjes van ze. Vandaag nog de Creed Aventus kloon gebruikt. Die ruik ik nu nog en ruikt aardig in de buurt van de originele. Ik denk dat als je een Creed Aventus “glas” zou pakken die vullen met de Loris variant, dat menigeen ervan overtuigd zou zijn dat ze de echte geur zouden hebben. 1 1
Levi Posted September 20, 2020 Posted September 20, 2020 Ik heb vandaag de E13 besteld, Creed Aventus is mijn favoriete parfum. Dus ben ik heel benieuwd hoe deze ruikt. Ik heb de lijst van de parfums van Loris verkregen, als je ze wilt kan ik ze toesturen via e-mail. 1
meemai Posted September 20, 2020 Posted September 20, 2020 11 minuten geleden, Levi zei: Ik heb vandaag de E13 besteld, Creed Aventus is mijn favoriete parfum. Dus ben ik heel benieuwd hoe deze ruikt. Ik heb de lijst van de parfums van Loris verkregen, als je ze wilt kan ik ze toesturen via e-mail. Dit schijnt een goeie kloon te zijn: https://www.fragrancenet.com/cologne/reyane/insurrection-ii-pure/edt#307647 Het probleem met Creed is dat hun parfum niet echt consistent niet elke batch is hetzelfde. 1
Levi Posted September 20, 2020 Posted September 20, 2020 @meemai, dank voor de tip, ik zal die ook eens proberen ?. Ja het is inderdaad zo dat niet iedere batch hetzelfde is. Sommige fanatiekelingen zoeken naar bepaalde batches om volgens hun de perfecte geur te hebben.
Jurre Posted September 20, 2020 Author Posted September 20, 2020 Bedankt allemaal! Ga het toch maar eens proberen. Heb laatst een sample ontvangen van creed aventus en wat een heerlijke geur. Alleen de prijs is niet zo heerlijk.? Nu de volgende vraag: zijn er ook scheerzepen die hier op gebaseerd zijn? 3 uren geleden, Levi zei: Ik heb vandaag de E13 besteld, Creed Aventus is mijn favoriete parfum. Dus ben ik heel benieuwd hoe deze ruikt. Ik heb de lijst van de parfums van Loris verkregen, als je ze wilt kan ik ze toesturen via e-mail. die wil ik graag hebben Levi! Ik stuur je een PB!
Levi Posted September 20, 2020 Posted September 20, 2020 Er zijn veel zepen naar Creed Aventus gemaakt: Declaration Grooming Sell Out, Stirling Executive Man, Ariana & Evans Spartacus
Jurre Posted September 20, 2020 Author Posted September 20, 2020 3 minuten geleden, Levi zei: Er zijn veel zepen naar Creed Aventus gemaakt: Declaration Grooming Sell Out, Stirling Executive Man, Ariana & Evans Spartacus Bedankt! Executive man vond ik erg tegenvallen. Eens kijken hoe die anderen zijn. Razorock emperor schijnt ook een aventus clone te zijn.
Levi Posted September 22, 2020 Posted September 22, 2020 Daarstraks mijn Loris E13 Creed Aventus parfum geleverd en uitgetest. Aangenaam verrast, zeer goede benadering van Aventus en dat voor een prijsje! 3 1
Wilrox Posted October 3, 2020 Posted October 3, 2020 @LeviToevallig de parfum al meerdere malen gebruikt en ben je ook tevreden over de prestatie? Blijft het lang ruikbaar?
Levi Posted October 3, 2020 Posted October 3, 2020 Ja hoor, al meerdere keren gebruikt. Ik ben er tevreden van. Blijft toch enkele uren goed hangen. 2
Wilrox Posted October 3, 2020 Posted October 3, 2020 Bedankt voor het antwoord, ga ik ook maar eens een bestelling eruit doen! 1
Wilrox Posted December 10, 2020 Posted December 10, 2020 Nu 2 bestellingen gedaan bij Loris, parfum bevalt eigelijk beter dan ik had verwacht. Vooral kwa performance is het echt goed, bij in de ochtend spuiten is het aan het einde van de dag nog steeds ruikbaar. Laatste bestelling bestond uit Aventus, Invictus en One Million kloons. Van alle 3 de geuren staan de originele hier ook en ze doen er eigelijk niks voor onder. 2 1
ChrisVanMeer Posted December 10, 2020 Posted December 10, 2020 Ik mis nog de Creed Viking in hun assortiment 2
Jurre Posted December 10, 2020 Author Posted December 10, 2020 18 minuten geleden, ChrisVanMeer zei: Ik mis nog de Creed Viking in hun assortiment Wat vond je van de sample? Leek hij op de groep zeep?
Levi Posted December 10, 2020 Posted December 10, 2020 Ik mis er nog een paar van Creed geïnspireerd. Jammer genoeg is Aventus de enige die ze maken.
koenfucius Posted December 10, 2020 Posted December 10, 2020 In Frankrijk is er Divain (https://divainparfums.fr/); Divain-300 is een Creed Viking cloon (geen idee hoe goed of slecht Divain is, zelf nog niet getest)
ChrisVanMeer Posted December 11, 2020 Posted December 11, 2020 12 uren geleden, Jurre zei: Wat vond je van de sample? Leek hij op de groep zeep? Ja
dhr K Posted December 11, 2020 Posted December 11, 2020 Ik heb op de Loris site gekeken maar kan niet uitmaken welke geur kloon van wat is...
Levi Posted December 11, 2020 Posted December 11, 2020 @dhr K , ik heb de volledige lijst als je die wil. Stuur je e-mailadres in een pm en ik stuur hem door.
dhr K Posted December 11, 2020 Posted December 11, 2020 Dank je wel. Ik heb de lijst inmiddels al gekregen
mavgink Posted December 12, 2020 Posted December 12, 2020 Op goed geluk ook maar e13 (Aventus) besteld. ben benieuwd! Een kloon scheerbeurt met razorock the emperor erbij.. Mogen die lijsten niet gepost worden hier ofzo? PS ik zie op een lijst dat e13 Malibu ESCADA TROPICAL is ... hoop dat ik de juiste krijg. Ik vind trouwens ook verschillende sites. welke gebruiken jullie om te bestellen? heb nu: https://www.lorisparfum.nl gebruikt. 1
ChrisVanMeer Posted December 12, 2020 Posted December 12, 2020 Als iemand mij de lijst stuurt, zal ik zorgen dat deze beschikbaar komt.
ChrisVanMeer Posted December 12, 2020 Posted December 12, 2020 Lijst heb ik inmiddels binnen, waarvoor dank! Ik heb ook een nieuw subforum Geuren gemaakt en zal - na het ordenen van de lijst - de Loris lijst daar ook publiceren. 2 2
Wilrox Posted December 12, 2020 Posted December 12, 2020 Op 10-12-2020 om 21:38, koenfucius zei: In Frankrijk is er Divain (https://divainparfums.fr/); Deze kende ik nog niet, op internet lees ik wisselende verhalen. Denk dat ik volgende maand ofzo maar eens een gokje ga wagen bij hun. 1
Recommended Posts