Jump to content

Recommended Posts

Posted

Goedemorgen allemaal, 

Ik was benieuwd of iemand ervaring heeft met Loris parfum. 

Soms zie ik het wel voorbij komen in een SvdD, maar kan er Verder niks over terug vinden.

Zijn dit goede replica's van de originele geuren en blijven ze lang hangen?

Groet jurre 

Posted

Ik denk dat @Jan Zoethout hier degene is met de meeste ervaring met Loris. Ikzelf heb 3 luchtjes van ze.

Vandaag nog de Creed Aventus kloon gebruikt. Die ruik ik nu nog en ruikt aardig in de buurt van de originele.

Ik denk dat als je een Creed Aventus “glas” zou pakken die vullen met de Loris variant, dat menigeen ervan overtuigd zou zijn dat ze de echte geur zouden hebben.

• I like it 1
  • Thanks! 1
Posted

Ik heb vandaag de E13 besteld, Creed Aventus is mijn favoriete parfum. Dus ben ik heel benieuwd hoe deze ruikt. Ik heb de lijst van de parfums van Loris verkregen, als je ze wilt kan ik ze toesturen via e-mail.

• Thanks! 1
Posted
11 minuten geleden, Levi zei:

Ik heb vandaag de E13 besteld, Creed Aventus is mijn favoriete parfum. Dus ben ik heel benieuwd hoe deze ruikt. Ik heb de lijst van de parfums van Loris verkregen, als je ze wilt kan ik ze toesturen via e-mail.

Dit schijnt een goeie kloon te zijn:

https://www.fragrancenet.com/cologne/reyane/insurrection-ii-pure/edt#307647

Het probleem met Creed is dat hun parfum niet echt consistent niet elke batch is hetzelfde. 

• I like it 1
Posted

@meemai, dank voor de tip, ik zal die ook eens proberen ?. Ja het is inderdaad zo dat niet iedere batch hetzelfde is. Sommige fanatiekelingen zoeken naar bepaalde batches om volgens hun de perfecte geur te hebben. 

Posted

Bedankt allemaal! Ga het toch maar eens proberen. 

Heb laatst een sample ontvangen van creed aventus en wat een heerlijke geur. Alleen de prijs is niet zo heerlijk.?

Nu de volgende vraag: zijn er ook scheerzepen die hier op gebaseerd zijn?

3 uren geleden, Levi zei:

die wil ik graag hebben Levi! Ik stuur je een PB!

Posted

Er zijn veel zepen naar Creed Aventus gemaakt: Declaration Grooming Sell Out, Stirling Executive Man, Ariana & Evans Spartacus

Posted
3 minuten geleden, Levi zei:

Er zijn veel zepen naar Creed Aventus gemaakt: Declaration Grooming Sell Out, Stirling Executive Man, Ariana & Evans Spartacus

Bedankt! Executive man vond ik erg tegenvallen. Eens kijken hoe die anderen zijn. Razorock emperor schijnt ook een aventus clone te zijn.

Posted

Daarstraks mijn Loris E13 Creed Aventus parfum geleverd en uitgetest. Aangenaam verrast, zeer goede benadering van Aventus en dat voor een prijsje!

• I like it 3
  • Thanks! 1
  • 2 weeks later...
Posted

Ja hoor, al meerdere keren gebruikt. Ik ben er tevreden van. Blijft toch enkele uren goed hangen. 

• Thanks! 2
  • 2 months later...
Posted

Nu 2 bestellingen gedaan bij Loris, parfum bevalt eigelijk beter dan ik had verwacht. Vooral kwa performance is het echt goed, bij in de ochtend spuiten is het aan het einde van de dag nog steeds ruikbaar.

Laatste bestelling bestond uit Aventus, Invictus en One Million kloons. Van alle 3 de geuren staan de originele hier ook en ze doen er eigelijk niks voor onder.

• I like it 2
  • Thanks! 1
Posted
18 minuten geleden, ChrisVanMeer zei:

Ik mis nog de Creed Viking in hun assortiment :( 

Wat vond je van de sample? Leek hij op de groep zeep?

Posted

Op goed geluk ook maar e13 (Aventus) besteld. ben benieuwd!

Een kloon scheerbeurt met razorock the emperor erbij.. :)

Mogen die lijsten niet gepost worden hier ofzo?

PS ik zie op een lijst dat e13 Malibu ESCADA TROPICAL is ... :/ hoop dat ik de juiste krijg.

Ik vind trouwens ook verschillende sites. welke gebruiken jullie om te bestellen? heb nu: https://www.lorisparfum.nl gebruikt.

• I like it 1