Ga naar inhoud

Nieuwe shavette is er bijna, de Tedalus Essence

Aanbevolen berichten

Op 23-4-2021 om 11:08, CobraX zei:

Geen idee hoe de korting verkrijgen en gebruiken praktisch gezien in z'n werk gaat. Krijgen zij die op de mailing list staan een coupon code of iets dergelijks?

ik geloof dat er nog enkele plaatsen zijn voor de korting, vandaag of morgen gaat de site down voor een nieuwe versie met mooiere foto's. Je kan het altijd proberen om je in te schrijven, aankoop is dan nog niet verplicht.

Link naar bericht
Delen op andere sites
48 minuten geleden, Snuff zei:

ik geloof dat er nog enkele plaatsen zijn voor de korting, vandaag of morgen gaat de site down voor een nieuwe versie met mooiere foto's. Je kan het altijd proberen om je in te schrijven, aankoop is dan nog niet verplicht.

Op de Tedalus website vind ik volgende tekst terug:

"We are launching soon. Simply sign up below to get notified when we launch and get the advantage of a limited 30% discounted price."

In februari heb ik dit gedaan waarna ik een "thank you" pagina te zien kreeg met volgende tekst op:

"Congratulation! Please check your inbox and confirm your email address. Otherwise, you miss out on the limited 30% discount when we launch."

Ik heb toen een e-mail ontvangen waarin Manuel zich voorstelde ("A word from the founder"), maar ik kon nergens mijn e-mail adres bevestigen. Ik heb daarnet nog een keertje mijn e-mail adres ingevuld op de website, maar weer geen optie om m'n e-mail adres te bevestigen.

Begin deze week kreeg ik opnieuw een mailtje van Manuel waarin verteld werd dat het assembleren begonnen was en de shavette in juni beschikbaar zou zijn. Ik heb echter geen flauw idee of ik correct ingeschreven ben voor die 30% korting. Het is allemaal wat onduidelijk voor mij.

Link naar bericht
Delen op andere sites

stuur me via pb even het email adres waarmee je jezelf aanmelden bij Manuel en dan zorg ik dat dit in orde komt voor je

• Vind ik leuk 1
Link naar bericht
Delen op andere sites
5 uren geleden, CobraX zei:

Op de Tedalus website vind ik volgende tekst terug:

"We are launching soon. Simply sign up below to get notified when we launch and get the advantage of a limited 30% discounted price."

In februari heb ik dit gedaan waarna ik een "thank you" pagina te zien kreeg met volgende tekst op:

"Congratulation! Please check your inbox and confirm your email address. Otherwise, you miss out on the limited 30% discount when we launch."

Ik heb toen een e-mail ontvangen waarin Manuel zich voorstelde ("A word from the founder"), maar ik kon nergens mijn e-mail adres bevestigen. Ik heb daarnet nog een keertje mijn e-mail adres ingevuld op de website, maar weer geen optie om m'n e-mail adres te bevestigen.

Begin deze week kreeg ik opnieuw een mailtje van Manuel waarin verteld werd dat het assembleren begonnen was en de shavette in juni beschikbaar zou zijn. Ik heb echter geen flauw idee of ik correct ingeschreven ben voor die 30% korting. Het is allemaal wat onduidelijk voor mij.

Hier idem

• Vind ik leuk 1
Link naar bericht
Delen op andere sites

@CobraX is in orde hoor, je staat op de lijst

@ChrisVanMeer indien je toentertijd ook inschreef is dat ongetwijfeld ook ok (anders eens email doorgeven waarmee je aanmeldde dan kan ik het navragen)

meer info over deze shavette kan gevonden worden op DFS waar ik gevraagd heb aan de maker om ook deel te nemen

• Vind ik leuk 1
Link naar bericht
Delen op andere sites

@Snuff nou, ik zou zweren dat ik me toen heb ingeschreven, alleen kan ik er helemaal geen mail conversatie meer van vinden...

Maar ik heb wel afgelopen weekend de mail van hem gehad dat hij met assemblage begint. Die krijg ik volgens mij ook niet zomaar (hoe moet hij anders aan mijn email adres komen :) ) Mijn email adres is chris@van-meer.net.

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 2 weken later...
Op 23-4-2021 om 20:47, CobraX zei:

Bovenstaande prijzen kloppen niet meer dan? $159 is ongeveer €132. Zelfs met BTW en verzendkosten erbij, zou je ruim onder de €200 moeten zitten dan.

Ik heb begrepen dat hij vanuit Duitsland wil gaan versturen. Dan komt er dus geen BTW e.d. bij. 

• Vind ik leuk 1
Link naar bericht
Delen op andere sites
Op 5-5-2021 om 10:15, ChrisVanMeer zei:

@Snuff heb je het nog na kunnen vragen voor mij?

Ja sorry vergeten antwoorden, je staat op de kortingslijst 😎

• Bedankt! 1
Link naar bericht
Delen op andere sites
15 uren geleden, Snuff zei:

Ja sorry vergeten antwoorden, je staat op de kortingslijst 😎

Hoe zie je dat? En sta ik er ook op? :D

Ik heb wel de bevestigingsmail gehad met het verhaal van de maker/bedenker.

Link naar bericht
Delen op andere sites

ik zie dat niet, moet het telkens  vragen aan Manuel, als je de bevestiging mail hebt ontvangen zit je zeker goed  😁

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 1 maand later...

Vers van de pers:

Beschikbaar per 20 juni

prijs € 269 excl BTW

verzending € 9,- vanuit Zwitserland

En ik doe het lekker niet: volgens mijn inschatting kan geen shavette op tegen een open mes.
Ik vrees dat het toch nog gaat jeuken.

En zie onderstaand de mail in het Engels:

The Long Wait is Almost Over!

After years of research, development, revisions, and testing. We are now in the Final phase. The packaging has arrived and it turned out exactly as we predicted.

Our team is packing all the razors at this moment. Simultaneously we are working on improving and testing our online store to guarantee a smooth and stress free shopping experience.

As we already mentioned in our last update, the stand is not available on this first production run. But we plan to offer the stand as soon as possible. We will launch the stand based on the demand, and shall be included on the second production run.

And lastly, the approximate launch date is on June 20th.

Thank you for your patience and support!

Oh, how can I forget? 

The information on how you can get the Razor with the 30% Discount will be announced next week.

Note: Please find details below for more information.

PRICING ( Razor Only )

319.00 CHF ( incl. 7.7% Mwst.)
269 Euro (excl. VAT)
329 USD (excl. VAT)

SHIPPING

We will ship the razor from Switzerland and not as planned from the EU and the US.

As you all know, we are in Switzerland, and we have no physical presence in the EU. With that being said, we were forced to pay a 20% VAT upfront on the final price. That is an extremely high upfront investment on our part, especially for a start-up Business.
Therefore, we will keep things simple and ship all razors from Switzerland. We could arrange a good deal with the Swiss Post to offer low shipping costs for International Shipping.

DELIVERY TIMEFRAME

Switzerland: 2 to 3 working days
Europe: 3 to 5 working days
USA / Canada: 5 to 8 working days
Rest of the world: 7 to 10 working days

SHIPPING COSTS

Switzerland:  9 CHF
Europe:  9 Euros
USA / Canada: 17 USD
Rest of the world: 19 USD

PURCHASE CURRENCY

While all prices will be displayed in your local currency, you will checkout using CHF at the most current exchange rate.

TRACKING NUMBER 

As soon as your order is shipped, you will receive a confirmation email with a tracking number that will allow you to monitor the progress of your parcel.

INSURANCE

We will insure each item until delivery. A signature is required upon receipt of any order, following which the responsibility for your purchases is transferred to you. 

TAXES & CUSTOMS DUTIES

The Price indicated on our website includes the 7.7 % Swiss VAT tax. For any delivery outside of Switzerland, you may have to pay import taxes and duties on arrival of the razor in your country.

To keep things equitable we will automatically discount you the 7.7% VAT Tax in the checkout when ordering from outside of Switzerland.

That way you will pay the same amount as if we would ship the razor from within the EU & the US.

RETURNS

You shall benefit from the right of return within 30 days of receipt of the goods.

WARRANTY

Every razor is blacked by a 10-year warranty.

• Vind ik leuk 2
Link naar bericht
Delen op andere sites

Yep, ook net gelezen. De prijs valt tegen. Ik vermoed zo'n €188 (€269 - 30% korting) + €9 verzendkosten. Oftewel ongeveer €200, maar verzonden vanuit Zwitserland dus risico op douanekosten. Dan zitten we al aan bijna €300 zeker (tenzij er een lager bedrag vermeld wordt op het verzendlabel)?

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik kom uit op:

aanschaf € 269 * 0,7 = € 188,-

transport: € 9,-

invoerrechten en BTW € 64,-

Ofwel € 261,-

En mooi dat ie is.......

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik kom uit op zo'n €271 (vanaf 1 juli) voor België, ervan uitgaande dat de prijs ongeveer €197 incl. verzendkosten bedraagt. Maar dat is dan exclusief de extra PayPal kosten, want je betaalt extra voor de valutaomwisseling (Zwitserse Frank -> Euro).

Link naar bericht
Delen op andere sites

Voor de mensen die er eentje willen aanschaffen neem even contact met me op (alleen als je er zeker eentje wil), ik kan wat voor je  betekenen in verband met de kosten van de douane. Nu anderhalve maand dagelijks mee geschoren en zeer tevreden.

• Vind ik leuk 3
Link naar bericht
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.