Jump to content

Alle samples getest en nu mag de volgende er nog plezier van hebben.

Mathieu
 Share

Recommended Posts

Ik heb afgelopen maanden veel samples mogen ontvangen en met veel plezier getest. Nu is het tijd om de volgende er blij mee te maken.

Wie kan ik deze samples toesturen?

Meissner -Gentle menthol

Southern Witchcrafts -Necromantic

Chiseled Face -Trade winds

stirling - Gin and tonic

Firlade - un air d'automne

Storybook Soapworks -Hallward’s Dream

gentlemans nod-01 George

uncle jons-pipe smoke

chiseled face-santa paula

zingari man-nomad

Castle Forbes-Lavender (scotland)

TOBS-Grapefruit

Phoenix & Beau-Albion

Barrister&Mann-Cheshire

Declaration Grooming-Sni Mato Icarus

Barrister&Mann-Bay Rum

Barrister&Mann-Seville

saponeria artigiana    -vegetale coconut   

Mocht iemand willen ruilen, ik zou de volgende zepen nog willen proberen:

Van stirling: 

Ramblin Man
Island man
Mountain man
Dunshire
Executive man
Weekend in malibu
Conferious

noble otter:

northern elixer
RAWR

A&E kaizen

Saponificio Varensino:

Tundra arctica   
Cubebe
Cosmo

• I like it 1

Ik zou wel wat willen proberen maar ik heb niets wat jij hebt om te ruilen.

Dus ja dan houdt het misschien op, maar zo niet zou ik wel blij zijn als ik wat mag proberen. 

Laat me wat weten. 

Mijn huid is bijna hersteld dus ik mag weer gaan scheren en ik heb sowieso heel veel interesse in de southern witchcrafts en nog een paar andere.

Maar ik hoor het wel van je of het mogelijk is of niet. :) 

De samples zijn inmiddels al naar lennert gestuurd. Meemai, ik wil je ook een paar samples uit mn scheerzepen voor je scheppen voor je versturen hoor. 

Ik heb stirling zepen (glacial lemon chill, margaritas in the artic, scots pine sheep, piacenza), MdC original en agrumes, proraso groen en rood, barbieri di fagaro (4 varianten)

• I like it 2

1 uur terug, Mathieu zei:

De samples zijn inmiddels al naar lennert gestuurd. Meemai, ik wil je ook een paar samples uit mn scheerzepen voor je scheppen voor je versturen hoor. 

Ik heb stirling zepen (glacial lemon chill, margaritas in the artic, scots pine sheep, piacenza), MdC original en agrumes, proraso groen en rood, barbieri di fagaro (4 varianten)

Ah nee dat zal niet nodig zijn. :)

is goed zo wel bedankt voor het aanbod. 

@MathieuMag ik zo brutaal zijn om te vragen of ik die Stirling samples kan krijgen? Bij de quiz van Daan een Stirling zeep geprobeerd en dat beviel zeer goed. Ik zit nu te kijken welke zeep van Stirling ik zou willen bestellen. Eventueel is een betaling ook geen probleem voor de samples.

4 minuten geleden, Wilrox zei:

@MathieuMag ik zo brutaal zijn om te vragen of ik die Stirling samples kan krijgen? Bij de quiz van Daan een Stirling zeep geprobeerd en dat beviel zeer goed. Ik zit nu te kijken welke zeep van Stirling ik zou willen bestellen. Eventueel is een betaling ook geen probleem voor de samples.

Ja is prima, wordt waarschijnlijk woensdag voordat ik ze op de post kan doen ivm werk. Betaling is niet nodig hoor. Stuur ff een pb met je adres.