Woodface Posted September 17, 2020 Share Posted September 17, 2020 Ik heb even een vraag over de SV Stella Alpina. Ik heb een sample geprobeerd en ben er weg van. Nu wil ik deze kopen echter ik zie alleen maar navul pucks. Klopt dat?? Levert men het alleen als navulling? Dat zou jammer zijn, want dat verdiend deze zeep niet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
dhr K Posted September 17, 2020 Share Posted September 17, 2020 Klopt enigszins. SV heeft maar voor een paar zepen metalen dozen. Het meerendeel wordt zonder doos verkocht. Ze verkopen aparte dozen (hout en steen) aan de prijzige kant. Je zal een ander blikje moeten vinden 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
ChrisVanMeer Posted September 17, 2020 Share Posted September 17, 2020 De "navulling" zit wel in een plastic bakje, daar laat ik de mijnen gewoon in zitten en laat ze opdragen voordat ik ze weer terug in hun kartonnen doosje stop. Ik stoor me er niet aan. Zie hieronder van een sfeerimpressie van de "navulling" zoals je ze koopt. 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Woodface Posted September 18, 2020 Author Share Posted September 18, 2020 Het houten bakje heb ik gezien. Inderdaad prijzig. @ChrisVanMeer thnx voor de foto's en de tip. Als ik je goed begrijp schuim jij je kwast via dat plastic bakje.?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
vanopy Posted September 18, 2020 Share Posted September 18, 2020 Ik heb ook meerdere SV zepen, en opschuimen via het plastic bakje lukt inderdaad gewoon prima. Link to comment Share on other sites More sharing options...
jampot Posted September 18, 2020 Share Posted September 18, 2020 Het ronde houtenbakje viel me kwalitatief ook wat tegen. Vrij licht en matig sluitend. Deze lijkt me mooier en is goedkoper (nu wel out of stock): https://www.saponificiovaresino.com/svstore/en/shop/shaving/accessories/bowls/ciotola-da-barba-in-frassino-tinto-noce-per-refill-da-150g/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
ChrisVanMeer Posted September 18, 2020 Share Posted September 18, 2020 1 uur terug, Woodface zei: Het houten bakje heb ik gezien. Inderdaad prijzig. @ChrisVanMeer thnx voor de foto's en de tip. Als ik je goed begrijp schuim jij je kwast via dat plastic bakje.?? Correct, daarna spoel ik het plastic bakje af, laat het drogen en hop terug in het karton. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
dhr K Posted September 18, 2020 Share Posted September 18, 2020 Plastic bakje gaat idd ook goed. Ik heb een oude blik van Manna di Sicilia bewaard waarin nieuwe pucks goed in passen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Woodface Posted September 18, 2020 Author Share Posted September 18, 2020 Thnx voor de reply. Ben weg van de geur dus de zeep komt er sowieso en de kwaliteit is ook top. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts