JeroenP Geplaatst: 13 september 2020 Delen Geplaatst: 13 september 2020 Fijne zondag! Razor: Merkur 37C Blade: Astra Superior Platinum (3x) Lather: Clubman Pinaud Classic Barber Aftershave: Clubman Pinaud ASL 7 Link naar bericht Delen op andere sites
Bonanza Geplaatst: 13 september 2020 Delen Geplaatst: 13 september 2020 Zondag mes: razorock hawk v2 mesje: feather ps20(2) kwast: omega 11126 varken zeep: palmolive classic men 6 Link naar bericht Delen op andere sites
jos schenau Geplaatst: 13 september 2020 Delen Geplaatst: 13 september 2020 Voor deze Zondag gekozen voor mijn Ern 7/8 straight razor. Na een ritje over mijn coticule een fijn scherp doch comfortabel mes. Deze keer een wat meer exotische scheerzeep. John frum van phoenix. Prettig geurende zeep die een bak aan verzorgend schuim gaf. Kwast : Yaqi texudo kwast . After shave : kruidvat balsem en deze keer wat anders. 8 halve liters grolsch opdrinken om mijn huid van binnen uit te hydrateren. Wel 3 druppels glycerine toevoegen. 1 fles gebruiken als splasch. ? Even serieus. Pinaud after shave lotion is één van mijn meest favoriete geuren en ik gebruik hem vaak. Ik had nog een half flesje toen ik wat scheerspullen had besteld . Om geen bezorgingskosten te betalen , direct maar een flesje pinaud mee besteld en Oeps en dat was de grote uitvoering. Daarom maar over gegoten in een grolsch fles . Met een glad geschoren gezicht de zondag in. Prettige dag heren 7 3 Link naar bericht Delen op andere sites
Jan Zoethout Geplaatst: 13 september 2020 Delen Geplaatst: 13 september 2020 SvdD 20200913. . . PREP "Original Formula". Stork caprolon / Tuxedo. The Goodfellas' Smile "Pino Alpestre" scheerzeep. RazoRock Game Changer GC-OC84 / Stork Ti "Paladin" greep. Lord Cool (3). The Goodfellas' Smile "Pino Alpestre" A.S. Parfum. 8 Link naar bericht Delen op andere sites
ChrisVanMeer Geplaatst: 13 september 2020 Delen Geplaatst: 13 september 2020 Scheerbeurt van de Dag - zondag 13 september 2020 Klik voor een grotere versie Krabber: Timeless Razor - Scalloped - 0.95mm - TRH2 - Polished Mesje: Polsilver - Super Iridium Kwast: Declaration Grooming - The Jefferson Storm Laser Dragon B9A - 28mm Fan (Das - Finest) Scheerzeep: Declaration Grooming - Milksteak Semicolon LE Charity After-Shave: Zingari Man - Unscented - Balsem Geurtje: Frederic Malle - L'Eau D'Hiver - EdT (50 ml) 9 Link naar bericht Delen op andere sites
Lampuhkap Geplaatst: 13 september 2020 Delen Geplaatst: 13 september 2020 9 Link naar bericht Delen op andere sites
Tony Geplaatst: 13 september 2020 Delen Geplaatst: 13 september 2020 Testshave met een Jemgro finest silver steel van Joo, gefinished op een coticule fijne dag allen 8 1 Link naar bericht Delen op andere sites
Daan Geplaatst: 13 september 2020 Delen Geplaatst: 13 september 2020 Muhle R41 twist Derby Premium Muhle reiskwast St James sandalwood & Bergamot creme St James black pepper & lime post shave gel. 5 Link naar bericht Delen op andere sites
Joost Geplaatst: 13 september 2020 Delen Geplaatst: 13 september 2020 Vandaag maar eens een voor mij onbekend mes gebruikt: Derby Extra (met dank aan @Levi). Verder dus bekende elementen: shavette, fine santal absolut zeep, en Apothecary87 scheerolie als pre-shave, al staat die niet op de foto. Het begon al met een bekend gevoel dat dit mes het net de scherpte mist om mij comfortabel te scheren: het trok een beetje. Maar goed, ik kan me tegenwoordig vrij goed redden met suboptimale mesjes. De beurt viel wat tegen qua comfort, en ik heb ook weer wat bloed getrokken in de hals, maar verder was het een geslaagde scheerbeurt. Ik ben benieuwd hoe ik de tweede poging ga ervaren. 3 Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten