Jump to content

SvdD van maandag 7 september tot en met zondag 13 september

koenfucius
 Share

Recommended Posts

Merkur 37C

Wizamet Super Iridium

Yaqi 30mm

Mystic Water - Irish Traveller

Thayers Witch Hazel Lavender

Nivea Sensitive Balsem

Nog een teruggevonden sample. Schuim om - ik had genoeg schuim voor de rest van de week. Prettige geur, duidelijk geïnspireerd door Creed.

PSX_20200907_073811.jpg

• I like it 9

Shavemac Blue Marble 26mm Synthetic Fiber

Barrister and Mann Seville 

RazoRock SLOC

Wilkinson Sword

Barrister and Mann Seville 

Gisteren had het Wilkinson mesje in de Game Changer wat moeite om de haren af te scheren maar vandaag in de SLOC ging het met veel gemak en in alle comfort. Heel fijne scheerbeurt om de week te starten.

7D611F9C-AF7C-46C2-838A-356C470D0072.jpeg

• I like it 10

Heel tof! Vandaag de knot binnen gekregen van Zingari man in samenwerking met Grizzly bay.

Heeft Heather van Zingari Man er een sample van Watchman en the socialite bij gedaan en die nog uit moeten komen!

Erg lekkere geur zal er één deze dagen een review over schrijven. De kwast  kwam ook als ingewerkt ruikend naar explorer goede service ?

oh ja en wat een super kwast!

A1308F7B-B6F7-4EE6-8524-A0A50242BC20.thumb.jpeg.2ad0e318b8d792577fe822363899638e.jpeg

• I like it 11

sotd-07092020.jpg

Superfijne scheerzeep de Stirling Varen. Lekkere geur en goede  scheereigenschappen, nog beter dan de al prima andere stirling zepen. Zal waarschijnlijk door de mutton tallow komen.

@Daan Erg blij dat je deze aan me verkocht hebt.

• I like it 9
  • Thanks! 1

Muhle r89 black

Treet platinum (2)

Kent BLK12

Parker cornea bowl

Myrsol emulsion pre

Osma Tradition

SMN emulsione analcolica

Acca Kappa Black pepper & sandalwood EDP

De Osma zeep verdient meer aandacht. Uitstekende zeep

8-9-20.jpg

• I like it 9

Vandaag een sample gebruikt van Barrister and Mann: Cheshire. Een duidelijke lavendel en Bergamot geur en prima scheereigenschappen en de huid voelt lekker aan na het scheren. Redelijk harde zeep.

Voor de rest een standaard setup: rockwell 6s (3), Voskhod mesje en Stirling Bergamot & Lavender aftershave.

• I like it 8

CV Heljestrand

kingshave met Motherload knot eerste ooit die ik zelf (gister) ingelijmd heb

A8732A7E-042E-45EB-943F-5E9978E93897.thumb.jpeg.5c829d40c018c01fe00bf95800285e97.jpeg

Tallow & Steel samples:

Himalaya 

maya 

West Indies 

verkregen van @joebar dank! 

heerlijk merk goede kwaliteit allemaal wel erg kruidig moet nog even bedenken wat ik van de geuren vindt. 

• I like it 9

Razor: FaTip Lo Storto OC  
Blade: Gillette Platinum
Pre-Shave: Proraso Creme Pre Barba
Soap: Barbon Shaving cream
Brush: AP Shave CO 30mm Silksmoke winterhandle
Aftershave: Red Nite aftershave
Aftershave: De Vergulde Hand AS balm
EDT: Old Spice Original

• I like it 6

Yaqi Mysterious Space 24mm 2 Band Badger

Noble Otter Barrbarr 

Blackland Blackbird SB

Wilkinson Sword

Stirling Barbershop ASB

Gisteren een pakketje ontvangen van @Jurre met drie aftershave balms. Vandaag mag de Barbershop al aantreden. Wat mij meteen opvalt is dat de balm al vloeibaarder is geworden, wat me doet concluderen dat deze balm niet nieuw is. De geur is wel nog steeds goed aanwezig alsook het gevoel na het aanbrengen is goed. @Jurre kan je mij bevestigen hoe oud deze balm is? Wanneer is die aangekocht? Voor de rest prima scheerbeurt! Fijne dag mannen!

469A1323-C6DD-49D7-B04D-31420A2FE6EE.jpeg

• I like it 5

Levi schreef 1 uur geleden:

Yaqi Mysterious Space 24mm 2 Band Badger

Noble Otter Barrbarr 

Blackland Blackbird SB

Wilkinson Sword

Stirling Barbershop ASB

Gisteren een pakketje ontvangen van @Jurre met drie aftershave balms. Vandaag mag de Barbershop al aantreden. Wat mij meteen opvalt is dat de balm al vloeibaarder is geworden, wat me doet concluderen dat deze balm niet nieuw is. De geur is wel nog steeds goed aanwezig alsook het gevoel na het aanbrengen is goed. @Jurre kan je mij bevestigen hoe oud deze balm is? Wanneer is die aangekocht? Voor de rest prima scheerbeurt! Fijne dag mannen!

469A1323-C6DD-49D7-B04D-31420A2FE6EE.jpeg

@Levi helaas weet ik dat niet. Deze balm heb ik ook uit een ruil verkregen. Als de balm niet goed meer is. Wil ik de kosten wel vergoeden. 

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.