Jump to content

Recommended Posts

Posted

Yo,

Momenteel zit het allemaal een beetje tegen, het begon allemaal een paar dagen voordat ik op dit forum verscheen. 

Nu heb ik altijd heel dun haar gehad met een flinke hap inhammen. Nadat ik ze altijd deed millimeteren dacht ik, ik ga het eens kaal proberen.

Covid-19 was immers nog aanwezig en momenteel volg ik een studie waar ik vooralsnog niet fysiek heen hoef.

Maar goed ik had zoiets van als ik er niet uit zie kaal, dan groeit het haar wel weer aan, maar laat ik het eens proberen. 

Zo gezegd zo gedaan. Al gauw kwam ik echter met mijn mes in moedervlekken met mijn Merkur Futur, toen ben ik naar mijn Feather (denk popular) overgestapt.

Rond deze tijd kwam ik ook op het forum om tips te vragen, een vriendin van me zei echter dat ik eens naar de huisarts moest met die moedervlekken, volgens haar was dat gevaarlijk zeker nu ik kaal was.

Ik moest me goed insmeren zei ze, nouja ik dacht ik zit er steeds in te scheren ik ga wel eens even naar de huisarts.

Naar de huisarts geweest die heeft in eentje gesneden om op te sturen maar de andere daar zei hij van: Ah joh die kunnen geen kwaad. 

Nou afgelopen vrijdag belde ik de huisarts voor het resultaat en het blijkt toch niet helemaal goed te zijn met die moedervlek.

Ik moet straks naar de dermatoloog om alles eruit te snijden.

Nouja ik knijp hem wel een beetje, de vorige keer toen ik wat moedervlekken moest laten wegsnijden werd ik een beetje bleek, dit was in mijn rug.

Op mijn hoofd lijkt me helemaal niet fijn het gaat ook nog een grote hap uit mijn eigen risico zijn helaas.... 

Daarna kan ik ook een hele tijd niet scheren ik hoop dat mijn hoofd een beetje goed herstelt. 

Ach ja ik hoop maar dat alles goed gaat en verder geen moedervlekken problematisch zijn maar de dermataloog gaat me helemaal controleren en er komen misschien nog wat onderzoekjes.

Samenvatting: 2020 is een kutjaar, maar aan de andere kant moet ik niet klagen, als corona niet was gekomen als ik niet mijn hoofd was gaan natscheren, dan was ik er misschien niet op tijd achter gekomen en dan was het einde oefening. Eigenlijk moet ik dankbaar zijn. 

• Thanks! 3
Posted

Mijn vriendin heeft ook de nodige vlekken weg moeten laten halen. Wel beginnende kanker, best heftig. Maar zo te lezen ben je net mooi op tijd. Kan wel eens heel belangrijk zijn.

Succes.

• Thanks! 1
Posted

Sterkte en succes ermee! ik ben ook al diverse moedervlekken kwijt door verdachte veranderingen aan die krengen. Gelukkig allemaal goed gekomen, dat scheelt weer :D

Posted

Veel sterkte en als je er op tijd bij bent komt het helemaal goed hoor! Dat is het voordeel van moedervlekken, die kun je zien voordat het te laat is!

• Thanks! 1
Posted

Hey allemaal,

Het is gelukkig goed gegaan met het weghalen. 

Verder zag alles er gelukkig goed uit, ze willen verder nog wat gaan testen dus daar ben ik nog wel even zoet mee. Maar inderdaad heel vroeg op tijd erbij geweest louter toeval dus eigenlijk. 

Bedankt voor de fijne reacties en steun! Nu lekker rusten en niet meer scheren voorlopig. 

• I like it 4
Posted
ChrisA schreef 9 uur geleden:

Mijn vriendin heeft ook de nodige vlekken weg moeten laten halen. Wel beginnende kanker, best heftig. Maar zo te lezen ben je net mooi op tijd. Kan wel eens heel belangrijk zijn.

Succes.

Ik hoop dat het allemaal goed is gekomen man! 

Is ook wel even schrikken ik had er al schrik in toen ze me die uitslag gaven en ik niet direct terechtkon voor het wegsnijden.

Dan voelt het heel raar nog een dag te wachten....

Lampuhkap schreef 5 uur geleden:

Sterkte en succes ermee! ik ben ook al diverse moedervlekken kwijt door verdachte veranderingen aan die krengen. Gelukkig allemaal goed gekomen, dat scheelt weer :D

Ja zeg dat wel! Ach ja kwijt is kwijt. :) 

• I like it 1