Jump to content

Wat doen jullie met lege scheercontainers?

meemai
 Share

Recommended Posts

Woodface schreef 45 minuten geleden:

Mn scheermesjes er in bewaren, zodat die doosjes niet rondslingeren. Gebruik daarvoor de mooiste uitvoering. Rest gaat weg

Ik heb zo'n gratis messen container  gekregen. Legde uit waar het voor was, toen zei ze oh dan moet je naar het milieupark. Maar voor deze keer geef ik je eentje mee bij uitzondering. Toen ik wilde betalen zei ze: 'is goed zo.'  

Maar blijkbaar kan je bij het milieupark van die dingen kopen of krijgen? Ik ga eens informeren bij mijn milieupark in de buurt. 

meemai schreef 36 minuten geleden:

Ik heb zo'n gratis messen container  gekregen. Legde uit waar het voor was, toen zei ze oh dan moet je naar het milieupark. Maar voor deze keer geef ik je eentje mee bij uitzondering. Toen ik wilde betalen zei ze: 'is goed zo.'  

Maar blijkbaar kan je bij het milieupark van die dingen kopen of krijgen? Ik ga eens informeren bij mijn milieupark in de buurt. 

Gebruikte mesjes gaan in een container, maar de nieuwe doe ik in de puck

• Haha 1

ChrisVanMeer schreef 50 minuten geleden:

@meemai Ik denk dat je container / tub bedoelt in plaats van puck?

Een puck is bij mij de inhoud / de navulling van de container / puck.

Ikzelf heb nog geen enkele zeep / crème opgemaakt in de laatste 2 jaar.

Oeps kan jij het even goed aanpassen? 

• ChrisVanMeer changed the title to Wat doen jullie met lege scheercontainers?