meemai Posted August 30, 2020 Share Posted August 30, 2020 Ik knal er soms wel een nieuwe zeep in en als ik een design vind dat mij aanspreekt, dan bewaar ik hem gewoon ergens als decoratie. Wat doen jullie ermee? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Woodface Posted August 30, 2020 Share Posted August 30, 2020 Mn scheermesjes er in bewaren, zodat die doosjes niet rondslingeren. Gebruik daarvoor de mooiste uitvoering. Rest gaat weg Link to comment Share on other sites More sharing options...
koenfucius Posted August 30, 2020 Share Posted August 30, 2020 moet zeggen dat dat niet vaak voorkomt, dat ik een zeep op krijg ? 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
JvdK Posted August 30, 2020 Share Posted August 30, 2020 +1 ???? 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hogan Posted August 30, 2020 Share Posted August 30, 2020 Ik gooi er een losse puck in ?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
meemai Posted August 30, 2020 Author Share Posted August 30, 2020 Woodface schreef 45 minuten geleden: Mn scheermesjes er in bewaren, zodat die doosjes niet rondslingeren. Gebruik daarvoor de mooiste uitvoering. Rest gaat weg Ik heb zo'n gratis messen container gekregen. Legde uit waar het voor was, toen zei ze oh dan moet je naar het milieupark. Maar voor deze keer geef ik je eentje mee bij uitzondering. Toen ik wilde betalen zei ze: 'is goed zo.' Maar blijkbaar kan je bij het milieupark van die dingen kopen of krijgen? Ik ga eens informeren bij mijn milieupark in de buurt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Woodface Posted August 30, 2020 Share Posted August 30, 2020 meemai schreef 36 minuten geleden: Ik heb zo'n gratis messen container gekregen. Legde uit waar het voor was, toen zei ze oh dan moet je naar het milieupark. Maar voor deze keer geef ik je eentje mee bij uitzondering. Toen ik wilde betalen zei ze: 'is goed zo.' Maar blijkbaar kan je bij het milieupark van die dingen kopen of krijgen? Ik ga eens informeren bij mijn milieupark in de buurt. Gebruikte mesjes gaan in een container, maar de nieuwe doe ik in de puck 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
dhr K Posted August 30, 2020 Share Posted August 30, 2020 Bewaren Link to comment Share on other sites More sharing options...
Joost Posted August 30, 2020 Share Posted August 30, 2020 Ik heb nog geen gelegenheid gehad me dit te bedenken. Maar ik denk dat herbruiken een goed plan is. Als opslag voor mesjes had ik nog niet bedacht, die ga ik onthouden! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rudi Posted August 31, 2020 Share Posted August 31, 2020 Doe hard m’n best om er 1 leeg te krijgen. Helaas gaat de eerste zo’n houten zijn van ToBS die je na kunt vullen Link to comment Share on other sites More sharing options...
ChrisVanMeer Posted August 31, 2020 Share Posted August 31, 2020 @meemai Ik denk dat je container / tub bedoelt in plaats van puck? Een puck is bij mij de inhoud / de navulling van de container / puck. Ikzelf heb nog geen enkele zeep / crème opgemaakt in de laatste 2 jaar. 2 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
meemai Posted August 31, 2020 Author Share Posted August 31, 2020 ChrisVanMeer schreef 50 minuten geleden: @meemai Ik denk dat je container / tub bedoelt in plaats van puck? Een puck is bij mij de inhoud / de navulling van de container / puck. Ikzelf heb nog geen enkele zeep / crème opgemaakt in de laatste 2 jaar. Oeps kan jij het even goed aanpassen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
ChrisVanMeer Posted August 31, 2020 Share Posted August 31, 2020 Bij deze 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts