Levi Posted August 23, 2020 Share Posted August 23, 2020 Wie het eerst reageert krijgt dit pakketje toegestuurd! ? 4 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Joost Posted August 23, 2020 Share Posted August 23, 2020 Wat een ludieke actie! Jammer dat ik niet de eerste was. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Levi Posted August 23, 2020 Author Share Posted August 23, 2020 Er heeft nog niemand gereageerd @Joost, als je wil zijn ze voor jou? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Joost Posted August 23, 2020 Share Posted August 23, 2020 Oh,. maar @Johnweggo had al een reactie op je post gedaan toch? Mocht dat niet tellen dan wil ik ze wel. Dan kan ik nog meer merken proberen 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Levi Posted August 23, 2020 Author Share Posted August 23, 2020 Hij had gewoon het bericht geliked, dit telt niet mee ?. Bij deze zijn ze voor jou. Stuur je adres in een pm en dan verstuur ik ze morgen. Veel scheerplezier! 1 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Johnweggo Posted August 23, 2020 Share Posted August 23, 2020 Gewoon een like voor het initiatief inderdaad, ik heb er al zat getest en er liggen er nog zat in de voorraad bij mij. Veel plezier ermee @Joost we zien de resultaten wel verschijnen ?? en voor @Levi goede actie ? 1 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Joost Posted August 23, 2020 Share Posted August 23, 2020 Okay dan. Voor mij is alleen de astra tot nu toe bekend, de rest nog niet. Ondertussen een pm gestuurd. Dank je wel @Levi! 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts