Lennert Posted August 22, 2020 Posted August 22, 2020 Proraso bloedstelpende gel. Zou bij kleine snijwondjes meteen het bloeden stelpen. Iemand hier ervaring mee? werkt het?
dhr K Posted August 22, 2020 Posted August 22, 2020 Ja is echt goed spul. Ik gebruik het als aluin niet werkt omdat de wond te groot/diep/heftig/enz is of gewoon omdat aluin niet altijd werkt. Je moet het na een poos wel wegwassen want het laat een wit plastic laagje achter op je huid. Voordeel boven aluin is dat hij niet prikt.....
Lennert Posted August 22, 2020 Author Posted August 22, 2020 (edited) aha...goed om te weten. Zo te horen dus iets wat je gewoon op voorraad moet hebben voor het geval dat. Het gebeurt mij helaas wel eens dat het net te diep is en dat aluin dan niet helpt. Edited August 22, 2020 by Lennert 1
Rudi Posted August 22, 2020 Posted August 22, 2020 Je hebt de standaard aluin blokken, maar ook geconcentreerdere aluin stiften. Deze laatste doen het een stuk beter als het gaat om wondjes te dichten. Ze prikken echter behoorlijk, dat nadeel hebben ze wel degelijk.
Hogan Posted August 26, 2020 Posted August 26, 2020 Ik gebruik nu een Kruidvat blokje die heel goed werkt. Diepe wonden heb ik al een tijd niet gehad maar die proraso gel werkt daarvoor nog beter. 1
Recommended Posts