Ga naar inhoud

Splash en/of balsem

Aanbevolen berichten

Persoonlijk hou ik van de alcohol houdende aftershave splashes. Sommigen zijn enigszins verzorgend, maar over het algemeen zorgen de splashes voor een lekkere geur, maar voelt m'n huid na een balsem veel verzorgender aan. Ik vraag me af hoeveel mensen hier een splash gebruiken, en daarvoor/daarna een geurloze balsem voor de huid?

@Daan Hoe bevalt bij voorbeeld de post-serum van Ariana & Evans?

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik ga voor beiden. Zelfs nog met edt als toevoeging! 

A&E pre is top 2 pompjes met wat water is een goede en verzorgende voorbereiding. 
post ga ik voor een matchende splash

savonds gevolgd door A&E post serum (erg verzorgend beetje muffe geur en wat vettig voor de ochtend) in de ochtend matchende splash of balm. Bij niet zo verzorgende splash heb ik rapha post shave lotion. Als laatste in de ochtend edt 

als ik het zo terug lees is het bijna een ritueel geworden ??

• Vind ik leuk 1
Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik gebruik meestal een splash/lotion na het scheren. Geeft fris en verzorgd gevoel. Heel soms gebruik ik een balsem (geen echte voorkeur, meestal passend bij zeep).

Voor het slapen wel het gezicht reinigen (nivea men face wash protect & care) en voeden. Dit laatste doe ik dan ofwel met de hierboven genoemde Nivea soft, maar meestal met Nivea creme men (blauwe blik).

• Vind ik leuk 1
Link naar bericht
Delen op andere sites

meestal alleen een aftershave, echter als de huid droog is gebruik is een balm. Ook kan in mijn geval de geur combinatie bepalend zijn (mijn balm is de proraso white en die is vrij neutraal en makkelijk te combineren met bloemachtige zepen).

• Vind ik leuk 1
Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 4 maanden later...

Met een bestelling bij kruidvat heb ik recent de Kruidvat Men Sensitive Care Aftershave Balm
100ml
mee besteld. Deze is geurloos! En met sheabutter en andere fijne ingredienten. Werkt prima en dat voor 3,49.

• Vind ik leuk 2
Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik ben in de afgelopen jaren blijven hangen aan de Speick After Shave Lotion. De enige die permanent in de badkamer staat. Ik heb nog andere lekkere dingen staan zoals diverse producten van Proraso, Floid (hm.. die black was ook altijd erg lekker), Osage rub.. Maar ik blijf steeds weer grijpen naar Speick. Voor mij het beste gevoel en de beste verzorging. 

• Vind ik leuk 3
Link naar bericht
Delen op andere sites
Op 6-1-2021 om 22:36, Mesmer zei:

Ik ben in de afgelopen jaren blijven hangen aan de Speick After Shave Lotion. De enige die permanent in de badkamer staat. Ik heb nog andere lekkere dingen staan zoals diverse producten van Proraso, Floid (hm.. die black was ook altijd erg lekker), Osage rub.. Maar ik blijf steeds weer grijpen naar Speick. Voor mij het beste gevoel en de beste verzorging. 

Lang weggeweest Mesmer!

• Vind ik leuk 1
Link naar bericht
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.